środa, 9 grudnia 2009

Słoneczniki-haft


Sporo czasu dłubię te słoneczniki,ale obecnie staram sie codziennie chociaz sto krzyzyków naniesc i widac ze przybywa.Gdybym tylko ten obraz haftowała i nie kusiło mnie szydełko,przypuszczam ze w ciągu jednego miesiąca bym go wyhaftowała...ale tak mają chyba wszystkie robótkowiczki,jakaś nowa koncepcja,jakis nowy pomysł i odkładamy to co robimy i łapiemy cos nowego....no ja tak mam...

.....ale juz duzo nie zostało do końca....





...wzór wg którego haftuje mój obraz....











3 komentarze:

  1. Cuda tworzysz
    obejrzałam 20 wpisów i jestem pełna podziwu - prace bardzo różnorodne :)
    a te słoneczniki (i dwa do kompletu) wyszywa moja Mama (Mężowa-Mama) muliną ariadną - ciekawa jestem efektu i liczę na prezencik
    widziałam na allegro - słoneczniki w ramie z szybą antyreflex. - chyba muliną dziubane - cena 3500zł więc zobacz jaki MAJĄTEK masz w rączkach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogasek,dziękuje za odwiedziny na moim blogu i za pochwałę...miło dostac taki komentarz!
    Twoje prace równiez piękne..a te kartki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te słoneczniki!!!! Chciałabym mieć takie, ale nie umię haftować krzyżykiem (richelieu - wyszywam) Czy możesz mi wyhaftować? urszula181054@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails