środa, 5 maja 2010

-Bukiet ze słoneczników...

Moje słoneczniki doczekały sie końca krzyzykowania.Nie pochwale sie ile czasu je dłubałam,bo napewno było ho ho.W międzyczasie tworzyłam rózności robótkowe,a w słonecznikach dziubnęłam z 200 xxx dziennie i do szuflady.a wszystkich xxx jest...tralala 77.440 szt.Ramka do nich tez wyjdzie kosztowna,bo taką prace trzeba oprawic "godnie"na wymiar 40cm x 1m.



Fotka zrobiona na pergoli w ogrodzie,gdzie owe uszły by za zywy okaz kwiecia.









alusia39-kokusia....dzięki,mnie Twoje robótki tez zapierają dech...
blasiuk....dziękuję
blogasek....dziękuję za propozycje wzorów na inne jeszcze kwiaty,napewno w przyszłości skorzystam
mysli pisane krzyzykiem...dziekuje Madziu,juz są u ramiarza

7 komentarzy:

  1. o kurcze!!!!!!przewspaniałe,doslownie zatkalo mnie,jak zywe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! Cudowna praca!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatkało mnie - ale na krótko :)
    No wiesz - jestem OBURZONA
    wiesz ile taki obraz kosztuje??? (widziałam raz - TE właśnie słoneczniki na allegro - 3500 zł)
    a Ty takie CUDO na pergolę? a jakby jaki ptak leciał i co upuścił???
    CUDO po prostu CUDO
    a myślisz o wyszyciu do kompletu malw i irysów?
    jeśli nie masz wzorów to daj znać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, bardzo lubię słoneczniki, a te sa jak prawdziwe. Warto je oprawić na stałe żeby cieszyły oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest, też go wyhafciłam, bo wzór mi się bardzo podobał i kusił mnie, ale oddałam, bo nie mam w domu miejsca na taki duży obraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie haftuję te słoneczniki, do końca jeszcze mam daleko, ale będę je miała. Lubię hafty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,a teraz będę się chwalić.W czwartek 13.06.2013 skończyłam haftować słoneczniki.Musze je jeszcze oprawić-ale to musi poczekać.Haftowałam 7 miesięcy i 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails