czwartek, 6 maja 2010

-Majowe candy...


Tak...maj to miesiac dla zakochanych takze w robótkach
...z tej okazji zapraszam na moje pierwsze candy.
Do wygrania ta oto ksiązka,zawiera ciekawe porady,z których nieraz korzystałam .
Zasady są tradycyjne - aby wziąć udział w losowaniu, należy:
1) zostawić komentarz pod tym postem
2) a jeśli prowadzisz blog - wspomnienie o moim candy byłoby mile widziane
Candy kończy się za 11 dni, czyli w losowaniu wezmą udział komentarze umieszczone do końca 16 maja
Losowanie odbędzie się 17 kwietnia podczas kawki urodzinowej mojego syna(34 wiosenek)przez samego solenizanta.
Zapraszam do zabawy!!

15 komentarzy:

  1. Chyba będę pierwsza, ktora się zapisze:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja chętna - trzecia do kompletu :)
    ps. kiedy Ty Elu masz czas na te wszystkie cudności???

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie.....z chęcia wezmę udział w tych cukierkach....mknę do siebie....zostawię ślad:))pozdrawiam.....demonka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z przyjemnością wezmę udział w losowaniu :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam do Ciebie z babskich:) i do razu trafiłam na candy:) Zapisuję się, książka się bardzo przyda:)
    http://kasmatka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądam i podziwiam Twoje prace, przecudna bluzeczka lawendowa. Obejrzałam też drugi blog, sama od ubiegłego roku jestem w posiadaniu ogrodu i ciągle uczę się czegoś nowego.
    Zapisuję się na Candy i zapraszam do udziału w moim czerwcowym. Być może dostanę od Ciebie(po umieszczeniu daty moich imienin)kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa dni po urodzinach Twojego syna ja będę miała swoje :). Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja z chęcią też wezmę udział :) a info tutaj
    handmadebyaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień Dobry

    Książka jest igłą wyplatana więc zabieram się
    do e-maila wpisywania.

    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu tak pięknej książki ;O)
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja stanę w kolejce, uwielbiam haftować :P
    b.martyna.93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się chętnie dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się na samiutkim końcu :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźniłam się na candy :( ale reklamę zrobiłam i blog Twój dodałam do czytnika, więc wpisy będę od tej pory śledzić systematycznie...

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails