poniedziałek, 10 maja 2010

-Muszelki...

-Zula...
-eniutek...
-iwo_mla...
-Kasmatka
-Aneta......dziękuję Wam za doping,dłubię w kazdej wolnej chwili,aby zaprezentowac go tu,no i sie "ustroic "w tego topa.

Troszke przerwy w xxxx,bo do szydełka tez mam sentyment,no i poczęłam dłubac dla siebie taki bezrękawnik (albo z rękawkami)na t-shirt.Zaczełam moim ulubionym wzorem muszelkowym dookoła az po pachy,potem "robota" rozdzielona na pół i teraz robie plecki,potem przejde na przód,będzie w szpic,szydełkuje tak z doskoku,bo ukwiecam (sadzę kwiatuszki) w moim ogródku przydomowym.





6 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetny top :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu ,ale cudeńko dłubiesz. Trzymam kciuki i będę dopingować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mega pracy trzeba w to włozyć pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie cudny!:)Czekam na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, ja przy małej żabce na szydełku w przedbiegach odpadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, wszystkie bez wyjątku! Odkryłam dziś Twój blog i przeglądam strona po stronie i napatrzeć się nie mogę! Śliczności same!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails