niedziela, 13 czerwca 2010

-Candy u mnie



Na liczniku"wybił"100-ny post....okazja aby to upamiętnic i stad CANDY. Organizuję z "marszu".zatem chwilowo upominek to niespodzianka,ale od jutra ruszam moimi rączkami do tworzenia.
Zasady są proste i Wszystkim znane,osoby chętne wziac udział w zabawie zostawiają komentarz pod tym postem i nformacje o moim candy na swoim blogu z podlinkowanym poniższym zdjęciem.Osoby bez bloga tez moga wziąc udział w zabawie,proszę aby przedstawiły sie imieniem i w komentarzu podały swój adres mailowy.Zapisy do 29 czerwca...losowanie 30 czerwca


Zapraszam do zabawy





32 komentarze:

  1. Witaj Ellu,znalazłam Twój blog u Pyzi i bardzo mi się u Ciebie podoba-będę tu częstym gościem.Na "dzień dobry" zapisuję się na Twoje Candy,gratulując "stówki" i zapraszając do mnie-także na Candy.Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie spróbuję swego szczęścia w Twoim candy.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zapisuję i rozgoszczę :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się piszę !!! Już wstawiam info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też chętnie skorzystam, ciekawy blog.
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się ustawiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez się ustawiam i zapraszam na moje candy
    http://askoz-mojakraina.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień Dobry

    Jestem sobie Ada,która z e-mailem tutaj wpada

    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :) mój blog drucikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja się również zapisuję .Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    Zapraszam także na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bezblogowa Kasia, która z mailem tutaj wpada...
    Uwielbiam niespodzianki... :)
    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zapisuję :)
    http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj oj to i ja się piszę uwielbiam candy:)

    Pozdrawiam Aś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję setnego posta i życzę kolejnych stu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję...i ustawiam się w kolejce )))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam się zapisać, bo lubię niespodzianki, niespodzianka już nią nie jest a ja mam jeszcze większą na nią ochotę;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grzecznie ustawiam się w kolejce licząc na szczęście. :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba zapisałam się nie pod tym postem. Wybacz.
    Naprawiam swój błąd i oczywiście chcę wziąść udział w Twoim rocznicowym CANDY.
    Jubilatce następnych, równie ciekawych i pomysłowych postów życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się. Cukiereczki już widziałam i zatkały mnie z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  20. ustawiam sie w kolejce po to cudo ;)
    pozdrawiam serdecznie :*:*:*:* i mam nadzieje ze zostane wylosowana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. o raju! te śliczności mnie powaliły na ziemię! wstaję i stoję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Piękne hafciki!
    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie się skuszę na Twoje candy :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Hurra!!
    Zdąrzyłam i ja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpisywałam już się wcześniej a teraz wpisuję się aby zaprosić do siebie... Co prawda dopiero się urządzam od kilku dni ale zapraszam serdecznie
    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie przeglądnełam Twój blog. Zauroczył mnie. Sczególnie kaszubska serwetka.Dla etnologa wszystko jest takie interesujące :) z chęcią zapisuję się na Twoje candy i dodaje u siebie informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niespodzianka? Więc i mnie nie może zabraknąć.
    Tworzysz wspaniałości. Miło było by stać się posiadaczką jednej z nich.
    Pozdrawiam ciepło!
    Szczegóły u mnie: http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się. Tworzysz wspaniałe rzeczy. Pozdrowionka. szkofia@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny wystrój bloga:) Do tego uzupełniony niezwykłymi pracami:) Ustawiam się w kolejce:) a może los się do mnie uśmiechnie;) Pozdrawiam cieplutko, Kasia:) http://kasmatka.blox.pl/2010/06/Woreczek-na-resztki-wloczek.html

    OdpowiedzUsuń
  30. ale śliczności, zapisuje się i marzę o wygraniu Twojego Candy:):):)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam... :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails