poniedziałek, 14 czerwca 2010

-Po kaszubsku...


....a to moja serweta(z archiwum) ...lezała se niedokończona w szyfladzie,brakowało tylko wziąc szydełko do ręki i zrobic koronke....jak widac na fotce ,skończyłam,wyprałam i jest GOTOWA do użytkowania.







P.S....Tak jak napisałam w poprzednim poście,wzięłam sie od dzis za rękodzieło do obdarowania w moim candy,robota wre,moi sprzymierzeńcy to kanwa,molina,kordonek,igła i szydełko,to dzieki nim powstanie COŚ dla osoby wylosowanej w moim ogłoszonym candy.......napewno skończe niebawem i pokazę jeszcze przed losowaniem......






























3 komentarze:

  1. Bardzo ładna serweta, śliczny kaszubski wzór :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuuudowna serweta :) tylko pozazdrościć umiejętności.
    Pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  3. ale serweta, to chyba metoda za ściegiem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails