poniedziałek, 21 czerwca 2010

-Zabawa w "10"zdjęcie...



Joasia z blogu http://www.mojehafty.pl/ zaprosiła mnie do zabawy w dziesiąte zdjęcie.Nalezy pokazac(licząc od najstarszych)zdjęcie przechowywane na dysku.No i bardzo mi miło!!

...Gdy "dorobiłam" się komputera,moim pierwszym celem było,aby zdjęcia dla mnie cenne-rodzinne przeniesc na dysk.No i trafiło na fotkę z roku 1953....ta dziewczynka z kokardą we włosach to ja z moim Tatą(po lewej) i rok starszy kuzyn ze swoimi rodzicami.Sukienkę,którą mam na sobie szyła moja Mama....z aksamitu granatowego i biały kołnierzyk...tak ubierano odświętnie wtedy małe dziewczynki.Sesja zdjęciowa odbyła sie na Rynku we Wrocławiu i te gołębie...piękne wspomnienie...pamiętam nawet Kto pstryknął tą fotkę....a do Wrocławia jezdzę do dzis....mam tam rodzinę Do zabawy nie będę wyznaczac...moze Ktoś z zaprzyjaznionych blogów,które mam w bocznym pasku!?




1 komentarz:

  1. Piękne zdjecie z czasem zatrzymanym w kadrze :)
    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails