środa, 7 lipca 2010

-Kartki do wysyłki...

Świat blogowy to wielka inspiracja,mobilizacja i zabawa.Pisałam juz kiedys ,ze na blogu Moniki piękna akcja-gdy miewasz pustą skrzynkę pocztową z okazji imienin czy urodzin dołacz do nas....ja dołączyłam!Trzeba wysłac własnoręcznie zrobioną kartę solenizantce,no i .....przyjemnośc podwójna...dla wysyłającej i dla odbiorczyni.Ja nigdy nie robiłam kartek,pocztówek(oprócz laurek dla Mamy,ale to było lata temu)....no i z robótek które umię,tworze kartki dla solenizantek....pokaze dwie które stworzyły moje rączki..narazie takie pomysły,napewno następne będą doskonalsze...praktyka czyni mistrza....

...dopiero co skończona kartka..jeszcze cieplutka



...ta karteczka juz wysłana z zyczeniami imieninowymi..



5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze jest pierwszy raz.... u Ciebie doskonały! Babuszka już do mnie doszła. Stoi przy komputerku wyeksponowana i cieszy oko... Dziękuję za nią. Jest piękna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki.
    Babuszka jest super. Uwielbiam ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu ,trochę mnie nie było na blogach. a u Ciebie tyle nowych różności.
    Nie wiem na co patrzeć :))
    Kartki są REWELACJA !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails