piątek, 16 lipca 2010

-Torebusia ...

( P.S..powyzsza torebka kupiona w ciucholandzie za 2zł)
Muszę zacząc od poczatku jak to sie zaczeło ze robię sobie torebkę szydełkiem...przeglądając Wasze-moje ulubione blogi ,u Fascinaty poczytałam ,jak wynalazła fajne słupki zwane "srubką"i tworzy z nich cudenka.Zobaczcie zreszta sami!
Ja zafascynowana tym słupkiemFascinaty,zaczełam kombinowac szydełkiem swój słupek i mój nie jest podobny do "srubki" tylko do "kłosa".Stwierdziłam ,ze tez fajny słupek i od razu pomysł ..wykorzystam go na torebkę,która czekała na przeróbkę ho ho....no i juz sie robi..... jestem na połowie"drogi"

.

...torebusia juz rozebrana z orginału



...jeszcze raz tyle zrobię co juz udłubałam i w następnym poscie pokażę gotową











6 komentarzy:

  1. Śliczna będzie ;-)) jeszcze nie trafiłam na taką torebkę...by móc ją tak wykorzystać.. :-((

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwościa na ukończone dzieło, a zapowiada się wspaniale :)
    Pozdr An

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka i ta za 2zł i ta nowo powstająca.. ach.. zazdroszczę szczęścia posiadania ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysłowo wykombinowałaś Elu.
    Zostaję Twoją wierną fanką i naprawdę jestem pełna podziwu dla tego co robisz.
    Pozdrawiam z duszego Śląska

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny pomysł .Już sie nie moge doczekać jak będzie wygladać gotowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails