piątek, 3 września 2010

-Lubię!!


Na blogach rozgosciła sie zabawa,zeby napisac 10 rzeczy,które

lubie.Zasady zabawy mieszczą sie w trzech punktach

1.Napisz,kto Cie zaprosił do zabawy

2.Wymien 10 rzeczy które lubisz

3.Zapros 1o osób i poinformuj je w komentarzach

Miłe to,bo sporo dowiadujemy sie o sobie,ale wybaczcie mi...nie mam juz kogo podac,bo moi wybrani juz zaliczyli ta zabawe

Mnie zaprosiła Niewielka i Blasiuk

......a co ja lubię?......

1...zycie na emeryturze

2....wspomnienia młodości

3....moje dłubanki 4...kawe i słodkości


5....mój ogród 6...wypady za miasto

7....urlop nad morzem

8...lot samolotem


9....przejazdzki rowerowe




10....mojego pieska








2 komentarze:

  1. Nikt tak pięknie jak Ty nie przedstawił swojego "lubię".
    Wesolutko jest u Ciebie i laleczki tak pięknie ubrane...:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu , mamy dużo wspólnego LUBIĘ :)
    Tylko podziwiam Cię za to ,że lubisz latać ,bo ja się strasznie boję :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails