poniedziałek, 27 września 2010

-Mix.....


Postanowiłam,ze wszystko co jest moją pasją będe się chwalic na jednym blogu(wlaśnie tym), do tej pory oddzielnie był blog robótkowy i oddzielnie blog ogródkowy, i nie zawsze był czas na wpisy w kazdy oddzielnie.Teraz będzie tutaj miks moich upodobań,tego co tworzę robótkowo moimi rączkami w domu i w ogrodzie....

*************

urok jesieni w moim ogródku


......robótkowo


....obrazek xxx,haftowałam go dawno temu,ale dopiero teraz dotarła do mnie jego fotka i moge sie nim chwalic tutaj.Zrobiłam go moim wnusiom....dostały w prezencie od babci do swojego pokoju.











4 komentarze:

  1. I robótkowo i ogrodowo masz same sukcesy.
    Uwielbiam podziwiać takie skarby :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i przepiękny ogródek,pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails