piątek, 1 października 2010

-Igielnik koronkowy...

Oj jak brakuje mi słonka na niebie,chyba wszyscy za nim tęsknią,ale Pani Jesień tez swój urok ma...zatrzymuje nas na dłuzej w domu(chyba ze do pracy trzeba chodzic) ja juz nie muszę i co wtedy?!...wygodny fotel,szydełko do reki i produkt z ostatniej chwili...igielnik zrobiłam....poduszeczka z lnianego płótna,potem malutka serweteczka w całosc dołączona....



...chce sie jeszcze pochwalic,ze poduszeczka do igiełek została "wyprodukowana"jako pierwsza własnie w tym ponizszym nowo zakupionym fotelu,jedynym(solówka)tylko do moich robótek,cieszę sie ze moi domownicy dbają o mój kręgosłup...jest super wygodny...polecam takie finki






Dziękuje Wam Wszystkim za wstawione miłe komentarze,i za to ze zaglądacie tu do mnie







12 komentarzy:

  1. Elu, a u mnie już drugi dzień słoneczny;-) Przyjedź do Słupska, ale dziś, bo jak będzie jutro... nie wiem.
    Igielnik śliczny, a fotel wygodny, to wiem siedziałam kiedyś w takim właśnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny igielnik;)...fotel super, wiem, bo taki mam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Igielnik piękny i oryginalny!! ;-))
    Grunt to wygodne siedzisko do robótkowania ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na podobnym foteliku też szydełkuję.
    Igielnik Elu jest przepiękny :)
    Pozdrawiam i życzę jeszcze dużo ,dużo słońca tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobały mi się zdjęcia kącie objęte jardim.Do
    Chciałbym również ten nowy blog jest twoje piękne prace
    Zapraszam do odwiedzenia http://gatinhosvoadores.blogspot.com/
    Przytulić

    Aldora

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po odbiór wyróżnienia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Klikasz na ikonkę wyróżnienia na moim blogu i kopiujesz obrazek na swój komputerek. W poście piszesz, iż zostałaś wyróżniona i posyłasz je dalej do kogo zechcesz. (Dodatkowo to wyróżnienie proponuje byś powiedziała nam co Cię uszczęśliwia)
    Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Igielniczek śliczny ,a klaszczący misio z serduszkami bardzo mnie rozbawił.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails