środa, 27 października 2010

-Kaczki w sitowiu

Zrobiłam małą przerwe w robieniu ozdóbek światecznych i dobrze jak sie ma cos innego pod ręką do skończenia...tu akurat kaczki,miały za mało wody,bo była nie dokrzyzykowana i dziś swobodnie juz pływają.
Wzorek z gazetki"Kram z Robótkami"wielkośc obrazka 25x30cm
,mam do niego sentyment ..bo pierwsze xxx na nim haftowała przyjaciółka-moja uczennica, ale z pewnych względów zrezygnowała z dalszej roboty...więc skończyłam ja i jest mój ..Miałam ciężki wybór gdzie go zawiesic,wybrałam łazienkę,no bo cóz......kaczuszki lubią chlapac.
.


7 komentarzy:

  1. Ładne te kaczuszki :)Podziwiam, że znalazłaś czas i chęci na dokończenie tego obrazka. Muszę i ja się zmobilizować i też dokończyć zaczęty chyba z rok temu obrazek do pokoju córki. Zostało mi bardzo mało, kawałek tła, ale jakoś nie mogę się za to zabrać. Leń ze mnie i tyle:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spory ten obrazek , ale czy kwakanie kaczek nie zakłóci jakiejś arii przy goleniu...? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tkaitka...nie,nie zakłoca,mój pan goli sie w skupieniu,ale jest okazja pomyslec o czarnince,która bardzo lubimy mniam,mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te kaczuchy ;-)) nie mam cierpliwości do dużych xxx...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails