czwartek, 28 października 2010

-Stare jak nowe...

...był sobie stoliczek niebieski
.....ten stoliczek pamieta lata 80-te,przechodził rózne zastosowania w domu a ostatnie czasy przydatny był w ogrodzie.Zawsze na zimę chowałam go do piwnicy,rozbierając na czynniki i lezał sobie do wiosny .Teraz wymyśliłam dla niego metamorfozę ,,,,przyodziałam w nową szatę i stał sie znowy przydatny w domu np na kubek z kawusią przy kompie...


....stoliczek w nowym odzieniu

.....porównanie starego i "nowego"


...robi troszkę wrazenie jakby był pleciony z wikliny









16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Stolik jak nowy! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna ta metamorfoza!! Bardzo mi się podoba pomysł, no i wykonanie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, jesteś jak Pomysłowy Dobromir (nie wiem czy wiesz, że była kiedyś taka bajka). Masz niesamowite pomysły, godne podziwu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała metamorfoza ,GRATULUJĘ pomysłu ,

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł, gratuluję ;)efekt niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pięknie odnowiony stolik.
    Z plastikowego stolika lat 80-tych stał się stylowym stolikiem salonowym.
    Brawo Elu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam i wysyłam gorące buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja ..wyszlo zawrotnie, teraz juz chyba nic sie w domu niezmarnuje, spod twoich rąk bedzie wygladało odjazdowo Pozdrawiam stała bywalczyni

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie umiem nic wyrzucić wyszło super

    OdpowiedzUsuń
  10. mnóstwo inspiracji jest tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo oryginalny pomysł. Stolik zdecydowanie zyskał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie po wyróżnienie!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna metamorfoza-bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. No nieźle dałaś czadu- ekstra pomysł. Masz racje, sprawia wrażenie wiklinowego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails