sobota, 20 listopada 2010

-Na okrągło....


Lubie zycie okrągłe,bez "kantów" i dlatego znowu cos okrągłego ale z falbanką..zawsze podobały mi sie takie falbanki no i zrobiłam sobie.Wzór tutaj.Pierwszy efekt to wychodzi serwetka ,ale moze byc rózną przemianą..zreszta popatrzcie na fotki ponizej









...nawlekamy wstązeczke i moze byc saszetka na mydełko do np.szafy,szuflady...


















...z ostatniej chwili..Fascinata pokazała nam tutaj jak zrobic taką"pierzastą" choineczkę..od razu ruszyłam do dzieła ,choc włóczka i kolor niewłaściwy,to próba zaliczona.....









..i to efekt,zaczynam juz V-te pięterko choinki,bo wysokośc wg uznania

















135.









----


















8 komentarzy:

  1. Pokrowczyk na mydełko jest boski!! Zdradzisz sekret skąd wzór? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oazo!...juz uzupełniłam gdzie go znalezc..to było chwilowe przeoczenie w notce.Przepraszam...ale juz jest !.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, to nie było Twoje przeoczenie tylko moja ciekawość. Slicznie dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. I jako serwetka i jako saszetka ślicznie wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki przesliczne serweteczki. I do tego w moim slicznym, ulubionym kolorze niebieskim.

    Choineczka naprawde ciekawa. Niestety nie umiem szydelkowac. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa ta robótka na szydełku a choineczka ciekawa. Muszę pogrzebać w swoim skromnym zapasie nici, może coś wygrzebię na choinkę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne i choineczka też super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bardzo pomysłowa :) ciekawa jestem efektu końcowego choineczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails