czwartek, 25 listopada 2010

-Narzuta...138


... cały czas dłubie ozdóbki na choinkę-aniołki,sniezynki,to wczoraj wymysliłam sobie zrobienie narzuty na kanape z elementów.Ja wiem... marzył mi sie przerywnik,bo ozdóbki na choinke mimo ze są niewielkie,to muszą przejsc dodatkowe wykonczenie... trzeba ukrochmalic,nałozyc np.aniołka na formę typu mała buteleczka,a sniezynki napinac milionem szpileczek.

Jak widac na fotce zrobiłam juz początek z 12szt,a bagatela...trzeba będzie nadłubac ich 150szt aby narzuta była wielkością na kanape.Chciałabym skonczyc ją w tym roku..ale.. jak kazda z nas robótkowiczek ,mam sporo rozpoczętych prac i kazda z nich prosi sie o finał.Elementy pojedyńcze to rozmiar 14cm,szydełkiem nr 4, no to moze niedługo pochwale sie juz gotową.
Wzór na elemencik tutaj

6 komentarzy:

  1. Witaj Elu no to zajmie ci to troche czasu wiem że to żmudna robota ale widząc co robisz bedzie pieknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna bedzie napewno :) baaardzo kolorowa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna:) mam nadzieję, że niebawem ukończysz ją :)
    I jak pięknie świątecznie na Twoim blogu się zrobiło;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. narzuta to pracochłonna rzecz, zapowiada się bardzo ładna no i kolorowa ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. интересная работа связаная из блоков.наверное будет коврик.браво.молодец.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails