środa, 3 listopada 2010

-Nasz ci On jest...

....wykrzyzykowałam obrazów Papieza,tego własnie ponizej..11szt.
Wydawałoby sie ze to nudne,robic to samo iles tam razy.Nie ,nie było nudne,bo mysl jakim był cudownym człowiekiem,dodawała wręcz siły w dłubaniu krzyzyków.Obrazy te wiszą u moich najblizszych,były zawsze upominkiem z okazji urodzin,imienin,rocznic lub świat....
....pewnego dnia odwiedziłam własnego bloga,od poczatku do końca(właśnie tego)i stwierdziłam,ze nie ma tego obrazu gotowego w zadnym
poście..jest tylko mała wzmianka tutaj jak stawiałam krzyzyki.
...a więc oto ON...
..a ja wpadłam w rytm gwiazdkowo-aniołkowy,dłubię narazie tylko to,z krochmaleniem doszłam do wprawy i nie narzekam jak przy pierwszych


....tu wzóry na śniezynki-gwiazdki,ja moje robiłam wzorem w czerwonym"kółeczku",tylko zamiast 7-miu pikotek,robiłam 5pikotek ,jak widzicie wyszły mniejsze i zgrabniejsze...


...aniołków tez przybywa



































...tu wzór na aniołka,bardzo pospolity,ładny i łatwy








130.
-----

8 komentarzy:

  1. Wyhaftowany Papież zwalił mnie z nóg. Szkoda, że nie należę do Twojej rodziny ;-D Tylko zazdrościć ;-))
    Gwiazdki i aniołki są po prostu piękne :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki powalają na kolana są prześliczne, a papież świetny, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny obraz...
    Już sobie przedrukowałam schemat na aniołka. Może i ja spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama kiedyś krzyżykowałam , teraz nie mogę się zabrać za dokończenie córce obrazka, a Ty aż tyle razy ten sam obrazek, no i wiele innych gdzieś po drodze. Podziwiam.
    Papież bardzo ładny, schematy śnieżynek mam już wydrukowane. Jeszcze się zastanowię, może skuszę się na aniołka.
    Pozdrawiam Pracowitą Mrówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elus -piekny obraz, super dobrane kolory a to nieczęsto sie zdarza

    OdpowiedzUsuń
  6. Obraz cudny!
    Przygotowania do świąt u Ciebie idą pełną parą ;) Śliczne śnieżynki i aniołki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Elu ,ja uwielbiam Twoje prace.
    Tyle cudeniek natworzyłaś ,że aż miło patrzeć.
    Strasznie dziękuję za wzorki. Może spróbuje zrobić takiego aniołka ,choć wątpię czy mi się uda :(

    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny obraz z papieżem, jakie ładne śnieżynki i aniołki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails