piątek, 19 listopada 2010

-Przydasie...

Kochane,juz na poczatku pisze,ze to nie jest zadne candy.Pragnę rozdac te guziki.....jesli ktoś chętny,proszę pozostawic komentarz pod tym postem i nadmienic które Wam by sie przydały.Adresik potem przesłac na mój gmail ...i potem czekac na listonasza i odebrac przesyłkę z usmiechem
...takie większe....


...w takiej ilości











...i mniejsze,powlekane materiałem





...w takiej ilości














Pozdrawiam serdecznie Wszystkich zaglądających i dziękuje za Wasze miłe słowa w komentarzach....cieszę się,ze podoba sie to co tworzę...i motywacja do roboty większa...








134.









-----



















5 komentarzy:

  1. Chętnie zaopiekuję się tymi zielonymi guzikami.
    Iw

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem guzik-maniakiem (tak Teściowa mnie nazywa) ;-D chętnie zaopiekuję się te duże czerwone do mnie oczko puszczają, a w zasadzie to się zdecydować nie potrafię, no bo taki jeden bordowy (chyba) też mi oczko puszcza... ojeju jeju... Eluniu kochana, kto tam nie będzie czego chciał, to mój adres znasz. Rzecz jasna się odwdzięczę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z chęcią przygarnę te duże guziki do zabawek w sam raz.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie,ze Wam sie przydadzą...tz duze guziki są(oprócz tych czarnych)juz przygarnięte...w poniedziałek Wam wysyłam.W aktualnej ofercie zostały małe guziczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeśli można to te maluszki na zdjęciu po prawej :O)
    Już pędzę na gmaila wysłać maila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails