środa, 8 grudnia 2010

-Pudełko...143

....mówi sie ,ze małe rzeczy cieszą! i ku swej radosci zrobiłam pudełeczko szydełkiem , z włóczki, na korale,(jest sztywne i stabilne,bo ukrochmaliłam ługą)na wieczko wykorzystałam płytke CD,wzór taki jaki przyszedł do głowy i ...mam



...narzuta tez sie robi...stan kwadracików na dzien dzisiejszy wynosi 32 szt...a gdzie tu jeszcze do 150szt ,aby nastąpił finał,trza dorobic118szt


Tyle na dzisiaj,dziękuje za odwiedziny i komentarze.
Kazdy wpis cieszy,wiem wtedy,ze ktos tu zagląda...to wielce mobilizuje do dalszej pracy robótkowej.Pozdrawiam Was cieplutko.............

6 komentarzy:

  1. Gratuluję pomysłu z płytką. Piękna szkatułka!
    Im więcej "potu i krwi"- tym robota bardziej wartościowa - już "widzę" całą śliczną narzutę!

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełko jest piękne Eluniu a składanka z kwadracików wygląda uroczo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To pudełeczko jest rewelacyjne ;-)) na takiej płycie CD robiłam kiedyś wielkanocny koszyczek ;-)) Narzutka coraz ładniejsza, powoli,się zrobi ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne pudełeczko, a narzuta robi wrażenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysl z płyta rewelacja .a i samo pudeleczka zachwycajace..Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails