piątek, 17 grudnia 2010

-Rózowe i przesyłka...147

...gotowe!!!to jest to "coś",o czym pisałam wcześniej,dłubałam kwadraciki,aby powstał
bieznik na stół wigilijny i ufff...zdązyłam.. w międzyczasie pitraszenia i sprzątania przedswiątecznego!!!!...bieżnik będzie połozony na świątecznym
obrusie,pośrodku i będzie dowodem ,ze moje rączki jeszcze nie "wysiadają" ,ze nie narzekam na zdrowie,ze w moim wieku
 niejedna z  nas myśli o tworzeniu rękodzieła....i to jest tabletka na zdrowie w wieku emerytalnym....  
..tu w całości...36 elementów,połączonych, dało rozmiar 150cm x 37 cm...
wzór tutaj

.....Dziś listonosz przyniósł mi przesyłkę od Oazy,a tam kartka z zyczeniami świątecznymi i....

....piękną broszką

.....i ocieplacz na kubek
                                                                     
Dziękuję Ci Karolinko  bardzo,bardzo...a broszka od Ciebie zawsze będzie mi sie kojarzyc z guziczkami,którymi mogłam cie obdarzyc..kartka z zyczeniami jest juz w moim karteczkowym kuferku....

8 komentarzy:

  1. jestem pod ogromnym wrażeniem tego bieżniki, jak i pracy jaką w niego włożyłaś. jest po prostu cudny ;-))
    Cieszę się, że moje życzenia i prezencik doszły, tylko widzę, że nawaliłam z wielkością ocieplacza i zrobiłam za krótki :-( Proszę podaj mi obwód Twojego kubka to się poprawię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieżnik naprawdę śliczny!A jeżeli chodzi o"tę tabletkę na zdrowie" -to w przyszłości będę brać z Ciebie przykład!:))_ A te różyczki stojące na uroczej serwecie też sama robiłaś?
    Wczoraj robiłam pierniki-mogę zaprosić Cię do ich obejrzenia>Pozdrawiam-Iwonna

    OdpowiedzUsuń
  3. Oazo!nic nie nawaliłaś,ocieplacz juz uzywam na mniejszym kubeczku i jest ok.Teraz to zycze sporo odpoczynku.
    Iwonna!Te rózyczki sama robiłam korzystając ze strony...www.metacafe.com/watch/949584/paper_rose_ball_easy_everybody_can/
    Prawda ze urocze te rózyczki do dekoracji

    OdpowiedzUsuń
  4. To się cieszę, że pasuje ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bieżnik jest rewelacyjny, uwielbiam kwadratowe motywy :) Aż sama nabrałam apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow zajrzałam tu dziś jako nr 38.000 :)))
    Gratuluje tak dobrego wyniku zaglądających :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    PS świetny pomysł z tym ocieplaczem na kubki :))) jak znalazł na tegoroczne mrozy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Eluniu prace piękne pozdrawiam wesołych świat szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomyslowe. Zapraszam w wolnych chwilach do mojego blogu:
    http://amerykanskistylzyciadlapolskiejkobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails