czwartek, 20 stycznia 2011

-Jesteśmy juz dwie...

..tak .to fakt,ze czerwona panienka,ma kolezankę do towarzystwa.Ta panienka ma sukienkę koloru lila(mój ulubiony kolor),ma torebkę i na szyi apaszkę.Będzie tez miała włosy,ale troszkę pózniej.
Drugą robi się o wiele łatwiej i czuję ze zaraz wezmę się za trzecią....
...w towarzystwie razniej

Tu błyskawiczny skrót powstawania panienki,wpierw robimy korpusik z rączkami,a potem tylko sukienka i już.Największym dłubaniem są rączki,bo to tylo około 11 oczek i robic trzeba w kółko,aby uzyskac długośc około 15cm.


......początek ..od główki
......tu na okrągło powstają raczki panienki...
.

..ten brzuszek korpusu wsunę w szyjkę butelki
..
..korpus panienki musi pasowac do szyjki butelki po małym "soczku kubuś"
...spódnica....początkiem jej jest obwód szyjki butelki,dalej wzór dowolnej serwetki

....spódnica na butelce



...i juz zmontowana...


8 komentarzy:

  1. Prześliczna!!!!
    Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że jest na butelce, myślałam ,że na krochmal :)
    Rewelacyjny pomysł i ekstra wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe widze ze karnawał w pełni :)))
    Panny już mają niezłe kreacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne damulki .
    Ja jestem za leniwa na robienie osobno tułowia i sukienki , więc zaczynam od głowy a kończę nie odrywając nitki na sukience.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale śliczne damulki!
    Bardzo mi się podobają, zazdroszczę zdolności i cierpliwości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł! Superanckie!
    http://kreatywnanuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails