wtorek, 18 stycznia 2011

-Panienka....

....moze daleko do ideału,jakie tworzy WYGODNA.,ale spróbowac warto.Słuzy ku temu ponura pogoda,trochę chęci,wolnego czasu i szydełko pod ręką.Spróbowałam uszydełkowac taką panienkę od poczatku do odzienia włącznie.Wzrost jej mierzy "az" 23 cm.WYGODNA  ma na swoim blogu krótki filmik z wykonaniem takiej panienki , który zachęca do stworzenia takiej osóbki.Zrobiłam ja w ciągu dwóch wieczorów i stoi juz na wybranym miejscu......

........ i na wybranym miejscu...



16 komentarzy:

  1. Wyszła super, ja bym takiej nie zrobiła .Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja dama:)Nie oglądałam u Wygodnej, a Twoja jest super:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik oglądałam już wcześniej, ale to takie dłubanie;-)
    Cierpliwa jesteś, ładnie tę damę zrobiłaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękna dama. Zazdroszczę cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedziałabym - Czerwona Dama.
    Jest kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta Szydełkowa Panienka!!!
    woooow!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwy dla Twojej panienki ;-)) Jest najpiękniejsza jaką widziałam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja dama jest piękna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnaś zrobić różnokolorową kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piekna i taka delikatna:)pełen podziw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu ,Twoja panienka jest bardzo elegancka i jest świadectwem ,że czego się nie dotkniesz wszystko Ci wychodzi.
    Buziaki wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodziewałam sie tak licznej pochwały...dziekuje Wam bardzo.To moja pierworodna panienka,ale będa następne do kolekcji,tak jak zasugerowała Ela(tkaitka).Pozdrawiaam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
  13. Coż za gracja cóz za styl- buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Фимпус Спасибо за науку!!! Буду иметь в виду, поживем увидим.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails