środa, 16 lutego 2011

-Bratki....

...uwielbiam je  wiosną w ogrodzie i  dlatego często stosuję  jako motyw w moim haftowaniu xxxx
                                              
..tu na karcie okolicznościowej
.....tu  na papier toaletowy w łazience
...w obrazkach
.......w serwetkach
Jeszcze bedzie o krzyzykowych bratkach.....był sobie taki bieznik,który przed laty wyhaftowałam ,słuzył wiernie,dopóki nie został naznaczony plamą nie do usunięcia....szkoda mi było go wyrzucic

....oto on w całej okazałosci....(jeszcze bez plam)

.
.i wczoraj uratowałam i bratki i czerwoną kanwę,powycinałam i zrobiłam poduchę na kanapę





.....i jeszcze starczyło na mały igielnik...


        Pozdrawiam odwiedzających i dziekuję za sympatyczne komentarze



14 komentarzy:

  1. Piękne wszystko. Też kocham bratki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko śliczne!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo misterne i efektowne. Wcale się nie dziwię, że je lubisz, bo to wdzięczny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostalam kiedys od kolezanki wyhaftowany krzyzykiem obrazek w gratki i rzeczywiscie te kwiaty wydaja sie byc takim wdziecznym tematem do haftowania. Pewnie z racji ich niesamowitej mieszanki kolorystycznej. Twoje bratki sa cudne. Dodam tylko, ze ja najbardziej w nich lubie to, ze tak cudownie je sie suszy a potem tworzy takie ladne obrazki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mialo byc w bratki a nie w grafki. Chyba juz pojde spac.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty, chciałabym mieć tyle cierpliwości żeby nauczyć się haftować!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuu jakie piękne te bratki, pod każdą postacią. Wiosoną zapachniało a za oknem świeży śnieg.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu juz wiosna w całej krasie...Piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Bratki są poprostu piekne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał przepięknie wyszła Ci ta poduszeczka na kanape jak i na igiełki. Pozostałe prace również wspaniele sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim liczy się pomysł.
    Słodkie te bratki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bratki w Twoim wykonaniu są przepiękne ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails