niedziela, 27 lutego 2011

- Dla porządku...

....nie ma to jak porządek wsród szpileczek i igiełek.Zrobiłam wczoraj wieczorkiem taki igielnik koszyczkowy z pałączkiem,aby było za co złapac przy przemieszczaniu sie z owym "przedmiotem"..bardzo wygodna sprawa.....podstawą w srodku jest pudełko po kremie,no a reszta to wiadomo,szydełko,trochę włoczki i do przodu,kwiatuszek ku urokowi i wreszcie mam,bo igielniczki ,które  zrobiłam wcześniej są w uzytkowaniu innych właścicielek,co jest dla mnie wielką przyjemnością....

..oto mój,tylko mój
...a te  zrobiłam kiedyś tam...




Dziękuję za odwiedzinki i za miłe komentarze...

9 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny igielnik:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zgrabny I POMYSŁOWY IGIELNICZEK.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy, podoba mi się. Muszę skończyć krem i do dzieła;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zrobiłaś sobie świetny i bardzo pomysłowy igielnik ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny igielnik.
    A jednego z nich jestem właścicielką (biedronkowego) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszykowy igielnik jest uroczy , ciesze się bardzo ,że jedna z Twoich prac jest teraz moja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na igielnik. Chyba też sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne igielniki, szkoda, że ten z candy jest niebieski, a ja niebieskiego nie lubię tak samo jak różowego, więc i tu pochwalę tamten, bo gdyby nie kolor byłby śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails