piątek, 18 marca 2011

-10 dni....

...tyle dni upłyneło,gdy "postawiłam" pierwsze krzyzyki na kanwie z podobizną Naszego Papieża,ten post i poprzednie z tą tematyką to taki raport dla mnie w jakim czasie wykrzyżykuję obraz o wymiarach xxx- tz.160 xxx na długośc i 123 xxx na wysokośc,mnożąc to daje 19.680 tys.xxx.Uważam,ze 3/4 obrazu mam zakrzyżykowane,to bawiąc sie w matematykę,zostało mi jeszcze 4.920 tys krzyżyków do zrobienia.
Dla chętnych posiadania takiego obrazu Papieza... tutaj wzór do skopiowania.

...stan robótki na tę chwilę....


Dziękuję bardzo za Wasze miłe komentarze ,to one dodają mi skrzydeł i dzięki temu "frunę"do celu.



                                                        

9 komentarzy:

  1. Piękne dzieło!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo krzyżyków przybyło;hafcik cudowny;dziękuję raz jeszcze za wzorek;patrząc na ten haft nabieram coraz większego apetytu na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu dla tępa w jakom haftujesz i jak piękne są tego efekty ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Pani cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Usunęłam poprzedni, bo poszedł przed końcem wyliczeń.
    Obliczyłam, że dziennie wyszywasz ok. 1500 krzyżyków. Jeśli 1 krzyżyk wyszywałabyś w ciągu 10 sekund, to zajęłoby to 4 godziny 10 minut.Pewnie drugie tyle potrzebujesz na nawlekanie nici i sprawdzanie schematu. No cóż, jeśli coś lubimy robić to możemy bez skargi poświęcić na to 8 godzin dziennie. Reszta dnia na jedzenie i prostowanie kości. Podziwiam i czekam na efekt końcowy. Wg moich wyliczeń będzie to 21 marca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu podziwiam Twój upór i determinację. Chyba przyjadę do Ciebie na nauki :)
    Dawaj do przodu ,już została sama końcóweczka .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem patrząc na Twoje prace.
    Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością będę obserwować Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu pięknie Eluś
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails