niedziela, 13 marca 2011

-Dwa....

..największe  obrazy,które są moim dotychczasowym dorobkiem haftu xxx,wkład wielkiej pracy i serca i przyjemna  niecierpliwośc do osiągnięcia finału

                                                                *************
...to pierwszy duzy,wymiary haftu 50cm x 70 cm...SANNA .......32.400 tys.krzyzyków,dłubałam go około trzech m-cy,ale codziennie choc troszeczkę.... mam go w posiadaniu i wisi w salonie..
...to drugi duzy,haft 40cm x 90 cm...SŁONECZNIKI...51.200 tys.krzyżyków,robiłam go o wiele dłużej niż SANNĘ,sporo dłubania przy płatkach i trochę nudziło przy wypełnianiu tła...ciągle jeden i ten sam kolor,ale pędziłam do" mety"....... tez pozostał u mnie

...a tu takie skromne udokumentowanie mojego pędu w krzyzykach  obrazu Papieza..
(start był 9.III.11r.wieczorkiem)..

.....pędzę dalej do krzyżyków....


14 komentarzy:

  1. Podziwiam cierpliwość. Jak widać - warto, bo efekt świetny. Słoneczniki są WSPANIAŁE - przynajmniej mi najbardziej się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez podziwiam cierpliwosc i w robieniu i w liczeniu krzyzyków! Sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłam jeszcze raz nacieszyć oko Twoimi słonecznikami. Ja wiem,że zwykle pisze się miłe komentarze, ale one wyjątkowo mnie zachwyciły. Aż przeszło mi przez mysl,żeby poczynić jakieś krzyżykowe próby. Tyle tylko, że zupełnie nie mam pojęcia jak się za to zabrać, jakie i ile nici potrzeba, od czego zacząć, by było niezbyt trudne ale na tyle w miarę efektowne, by nie zniechęciło. Pomyślałam o grupie małych (wielkości zdjęcia) obazeczkach - tak 5-7 zebranych w grupę, jakieś motywy roślinne. Jakbyś mi coś podpowiedziała na maila - będę wdzięczna. Chodzi mi głównie o wzór - jak to rozpracować, czy to jakoś na materiale rozrysować ...nie mam pojęcia na obecną chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te obrazy ! Podziwiam za cierpliwośc ,ja bym chyba nie miała jej tyle,żeby ukończyć taki duży projekt :)
    Postępy w haftowaniu papieża olbrzymie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne obrazy. Uwielbiam słoneczniki, tym bardziej jestem zachwycona. Podziwiam Twoją cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta sanna. Może kiedyś ja też wyszyję taki duży obraz. Na razie chyba brakuje mi cierpliwości do takich dużych prac.Śledzę postępy papieża. Szybkość rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności!!! Jestem zachwycona... ile to pracy:DDDDD Cuda, cuda:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sanna piekna, ale że zimy mam już dość ;) to stawiam na słoneczniki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoneczniki piękne, budzą zachwyt i ...przepraszam, ale zazdrość, bo ja nie wyszywam, ale kiedyś jak sobie pożyczę wiaderko czasu to zacznę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje hafty sa przepiękne ależ ty masz cierplowość

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie piękne i pracochłonne . Papierz brak słów mam takiego ale na czarnej kanwie . A sann dech zapiera .,.,Pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam Twoje obrazy, są pięknie zrobione. Ja też kocham haft krzyżykowy i wiem, jakiej cierpliwości i zamiłowania trzeba, aby je dziergać. Wzorek na sannę też leży u mnie w szafie i czeka na realizację. Tylko czasu na wszystko tak mało. Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails