piątek, 11 marca 2011

-Haft krzyżykowy...

...zaprzestałam drobnych robótek(oprócz jednej zobowiazującej,ale o tym na końcu) i wzięłam sie za konkretną wielkośc tworząc  haftem krzyżykowym.... obraz...będzie to następny PAPIEZ... 12-sty mojego wykonania...ciągle ten sam wzór,bo wsród mojego otoczenia ma najlepsze "wzięcie".Uwazałam ,ze juz wszystkich moich bliskich obdarzyłam tym obrazem(imieniny,urodziny,rocznice),ale w minioną niedzielę ..zdjęłam z mojej ściany obraz  papieża i przekazałam w godne ręce nowej właścicielce...tak nie raz juz bywało .
Poniewaz maj 2011,to beatyfikacja papieża....muszę zdązyc przed uroczystościami i miec znowu papieza wyhaftowanego dla siebie...

.....no to do roboty!!!!tyle mam przez dwa dni
....taki będzie po skończeniu..
 ...teraz wracam do drobnych robótek,o których wspomniałam na początku posta.Haftuję jeszcze w międzyczasie coś malutkiego na wymiankę tz ulubione bratki do igielnika.Miło mi było i jest ,ze podobały się Wam moje haftowane niewielkie bukieciki bratków np.zastosowane do igielniczków...to tutaj podaję wzór graficzny i kolory moliny.Kopiujcie i twórzcie bratki na kanwie..
.Dziękuję za milutkie komentarze i zapraszam w moje skromne progi....


8 komentarzy:

  1. Przez dwa dni wyszyłaś bardzo dużo. Szybko Ci to idzie. a jeśli chodzi o bratki, to dziękuję pewnie skorzystam z wzoru, bo niestety nie miałam szczęścia w losowaniu i muszę zrobić sobie taki igielnik sama. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz z papieżem imponujący i przez dwa dni wyhaftowałaś bardzo dużo .
    Bratki cudne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dwunasty z koleji....podziwiam!...Papiez rzeczywiście wygląda imponująco,tez mam kiedyś zamiar wyhaftować papieża;teraz wzięłam się za haft Pana Jezusa u drzwi i jest to mój pierwszy tak duży haft;ale ty idziesz jak burza;u mnie dzisiaj ani jednego krzyżyka nie przybyło;
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdążysz na pewno, robota idzie ekspresem;-)
    Ten wzór znasz już chyba na pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!!! Podziwiam Cię!!! Dwunasty...gratuluję
    Pozdrawiam i przyjemnego wyszywania :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu podziwiam bardzo za determinację i cierpliwość. Mocno trzymam kciuki ,choć wiem, że napewno zdążysz.
    Obraz będzie napewno jak jedenascie jego poprzedników -PIĘKNY
    Przesyłam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli Ty w takim tempie haftujesz to do maja spokojnie dasz radę:) Dla mnie taka ilość krzyżyków w tak krótkim czasie jest jeszcze nie osiągalna. Obraz na pewno będzie piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu nie mam słów jak pieknie to robisz cudowne te twoje prace

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails