środa, 16 marca 2011

170-. i do przodu....

....ale bardziej ku  końcowi....dokumentuję tu dalsze przybywanie krzyzyków na kanwie z PAPIEŻEM.
"Proces"xxxx rozpoczęłam 9.03.11r. w godzinach popołudniowych i na dzis o godz 12-tej mam tyle co będzie poniżej.Faktem jest ,ze idę do przodu jak burza,co nie zdarzało mi sie przy wczesniej krzyżykowanych obrazach. Sednem tego,ze zakrzyżykowałam tyle kanwy przez 6 dni... Wasze przesympatyczne i dopingujące komentarze...dziękuję Wam za to całym moim sercem.
Nadmieniam,chyba po raz drugi,ze jestem bardzo czasowa,a na okres haftu Papieża zostałam zwolniona z obowiązków domowych(gotuję tylko obiad,a praktycznie gotuję sie sam,pod drobnym moim nadzorem)...więc wszystko jest możliwe!!!!

.......dla porównania z 14-tego.....................i  fotka z 16-tego


Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za pozostawione komentarze......to wieeeelka mobilizacja...

6 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem tempa - idzie błyskawicznie! Zazdroszczę układu "domowego" oj ile by, dała, żebym mogła cały dzień spokojnie robótkom poświęcić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szybko Ci to idzie. Wow. Bedzie wspanialy obraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem po wrażeniem, kibicuję Ci!!!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że dla Ciebie wyhaftowanie Bitwy Pod Grunwadem to pikuś. Tempo zadziwiające.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie pracowita kobietka ,rewelacyjne tempo, zazdroszczę też takich świetnych układów z rodzinką POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko układy się liczą /choć tu ukłon w stronę męża za tolerancyjność/ ale twój zapał....
    podziwiam wytrwałość i zaangażowanie - mnie by na długo tego zapalu nie wystarczyło - a obraz grunwaldzki to dla mnie niezwykłe wydarzenie.. zeby pokusić się o coś tak olbrzymiego ...
    haftuj dalej i pokazuj -- miłych snów Wanda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails