piątek, 25 marca 2011

-Koszyczki...

.....zawsze miałam sentyment do wszelakich koszyczków,a szczególnie podczas Swiat Wielkanocnych ,gdy w czasach mojej młodosci tradycyjnie ZAJĄCZEK "przynosił" słodkości właśnie w koszyczku.Największą frajdą było to ,ze koszyczek z zawartościa był ukryty i trzeba było go poszukac.Oj były to piękne czasy z tradycją.Nawiązując do tego zrobiłam sobie szydełkiem koszyczki,ale z kwiatkami.........

                                                    

..ten koszyczek z włóczki...kwiatki ze wstązki,takie jak kiedys robiła mi mama do warkoczy....
....ten koszyczek jest z odzysku,róże zrobiłam z bibuły i wyszła kompozycja na bazie sztucznego bluszczu....

Wiosna i wczesne kwiatki to napęd do dalszego robótkowania.
Pozdrawiam odwiedzających mój blog i zycze samych słonecznych dni.

10 komentarzy:

  1. Koszyczek szydełkowy wygąda jak z bajki. Super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koszyczki i dekoracja wiosenna zarazem.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe koszyczki,szczególnie ten niebieski szydełkowy ,i śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elunia - fantastycznie! Pięknie!
    Taki koszyczek tez bym chciała umieć zrobić!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez lubię koszyczki:) A Twój jest uroczy:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ,wiosenny koszyczek.
    I te kolorki ,aż chce się żyć :)
    Buziaczki przesyłam i dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOszyczek akurat na święconkę tylko jestem ciekawa czy pod włóczką jest wiklina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu...koszyczek robiłam z fajnej włóczki i nie jest na wiklinie..pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails