wtorek, 1 marca 2011

- Candy pod wiosnę...

...igielnik zrobiłam.juz nie dla siebie,nie!...dla Was Kochani....organizuję Candy takie pod oczekiwaną przez nas wszystkich WIOSNĘ.Jeśli podoba sie Wam ten igielnik wpisujcie sie pod tym postem do 7 marca.
Losowanie odbędzie się 8 marca i ogłoszę osóbkę,która będzie właścicielką tego igielnika.
Zasady candy jak zwykle:

..zostaw komentarz pod tym postem
..osoby ,które nie mają bloga,a chcą wziąc udział prosze o zostawienie w komentarzu swojego e-maila,

..zamieść na swoim blogu informację o candy ze zdjęciem .



........a tu w skromnych detalach...



Miłej zabawy
Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze....to wielka mobilizacja do tworzenia.

34 komentarze:

  1. Witaj, widzę że jestem pierwsza:) zapisuję się na Twoje candy bo igielnik piękny jest!! Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Eluniu ten twój igielnik jest śliczy strasznie chciałabym go mieć wreszcie uporządkowałabym swój nieład w mojej szufladzie z pierdółkami pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Very very very nice!!!!
    Have a nice day!!
    :o)))
    Jarka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochalam sie w Twoim igielnku,bardzo bym chciala go miec :) oczywiscie zapisuje sie....ciumki

    OdpowiedzUsuń
  5. Losowanie w Dzień Kobiet? Piszę się i ja!
    Piękny igielnik Elu, zajrzałam bo miniaturka mnie zaciekawiła i już miałam pisać, że tylko pozazdrościć a tu proszę ... igielnik to nagroda w candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę na szczęście. Miałam robić dla siebie taki igielnik, ale zaczekam do 8 marca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście nie jestem w stanie odmówić sobie przyjemności postania w kolejce za tym ślicznym igielnikiem ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycałam się igielnikiem, z poprzedniego wpisu... ten jeszcze śliczniejszy;-)
    Oczywiście próbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ela,Ela piękny igielnik na Candy przydziela.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny jak wszystkie Twoje prace , też chętnie dopisuję się do listy ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny igielnik i te bratki, ale wspaniale byłoby go wygrać.
    Zapisuję się na listę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Me ecanta lo que haces, es precioso. Gracias por compartirlo. un beso. Mitos

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! Taki igielnik to i ja się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce .Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja staje w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaki piękny!
    Ja też o niego 'powalczę'! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńko! Zapisuję się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  18. Igielniczek jest cudny. Chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny :) O takie cuda trzeba walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny! Zgłaszam się.
    -Agnieszka
    agn.grabowska@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chętnie ustawię się w kolejce - wiadomo szewc bez butów chodzi - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ух ты.какая прелесть.сразу видно что сделано с душой.молодец.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja chętnie ustawię się w koejce po Twoje sodkości :) Pozdrawiam, Ania
    http://aniadebska-mojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bosz! Cudowna poduszka! Ustawiam się!

    OdpowiedzUsuń
  25. przewspaniały igelnik az dech zapiera gratuluje talentu no i sie zapisuje jakze by inaczej

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki piękny! Ja także chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona, aż brak mi słów!!!
    Info wkleję na wspólnym blogu z rękodziełem:
    http://nordberd-moonat.blogspot.com/2011/03/candy-moonatowe.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. beautiful pincushion, I hope the best :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Igielnik śliczny, bardzo mi się podoba :-)
    Informacje o candy możesz zobaczyć tu: http://ewcikblog.blogspot.com
    a moje prace tu: http://www.ewcik.cba.pl/index.php
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. ach jak ja lubię zabawy na odczarowanie wiosny:)zapisuję się ochoczo! pozdrawiam cieplusio z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  31. igielnik jest śliczniutki, więc chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  32. No ja nie zdążyłam.
    Ale igielnik marzenie :)
    Może dla spóźnialskich Elu rozpiszesz jak go zrobić ?
    Jestem nowa i pełna zapału, ale czasem po prostu nie wiem od czego się zabrać.
    Pozdrawiam
    Hania
    han.janicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails