poniedziałek, 28 marca 2011

-Przemiana...

Ten obraz ponizej ma troszkę "historii"......wykrzyzykowałam go dawno,dawno temu,wisiał sobie zdobiac pokój i pewnego razu podczas odkurzania spadł za kanapę...szyba zbita,ramka uległa deformacji (a była z odzysku po jakimś dyplomie)...zachowałam spokój i na poczekaniu wymyśliłam,ze juz nie będziesz hafciku wisiał na ścianie ,tylko spoczniesz na kanapie...i uszyłam poduchę....

....obraz z czasów na ścianie....
...i po zmianie na poduchę...

Teraz hafcikowi nic nie grozi,jedynie krótki spacer do pralki ...
Dziękuję za wszystkie komentarze i zycze cieplutkiego tygodnia.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł,podusia super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :)
    Piękny obraz i teraz piękna podusia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A obrazek aż pozieleniał z ...radości, że jest podusią:)
    Dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu co tu gadać piękne jesteś mistrzynią chylę głowę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na poduszce prezentuje się bardzo ładnie. Sam wzór zresztą śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten haft i świetnie wygląda na poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu jesteś czarodziejką :)
    Naprawdę pomysłowa z Ciebie kobitka :)
    Pozdrowienia zasyłam i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda jako poduszka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails