poniedziałek, 14 marca 2011

- Przybywa...

...nie mam zwyczaju,aby tu na blogu wstawiac prace w trakcie roboty...kazda z nas lubi oglądac prace gotowe!... nie kazdy jest zainteresowany ile i kiedy coś sie tworzy.....ale moje krzyzykowanie Papieza niech będzie wyjątkiem,dla czystej swojej ciekawości ,ile przybywa krzyzyków gdy tworze ten obraz w tempie "przyśpieszonym".Nadmienię ze moja Połówka,wzięła na siebie sporo moich obowiązków domowych(oprócz gotowania obiadu,na to sie nie zgodził) i mogę sobie krzyżykowac do woli.
Dzis przy tak pieknej pogodzie,zrobiłam sobie jednak przerwę xxxx i pokusiło mnie do porządków w ogrodzie....strasznie kusiło aby  tam tez podłubac,ale grabiami.....

......tyle przybyło xxxx w Papieżu....

                                stan xxx na wczoraj rano.......................stan xxx na dzisiaj


Dziekuję za doping w komentarzach i pozdrawiam słonecznie.....

11 komentarzy:

  1. Nie do uwierzenia,że można tak szybko wyszywać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tempo rewelacyjne, jak Ty to robisz? Fajnie, że prowadzisz taką dokumentację...dopiero widać jak szybko przybywa!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko przybywa,bo piękne!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu widać,ze włączyłaś dopalacze!Oby Ci tylko paliwa starczyło...:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny to bedzie haft! Ja moge tylko o takim pomarzyc! Ale dla oslody mam cudowne zdjecia naszego papieza, sama je robilam bo kiedys mialam okazje byc bardzo blisko niego....

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu ,Ty chyba masz jakiś silniczek w rączkach.
    Ale tempo ,cudnie....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal zachwycam się szybkością pracy, a słoneczko wywołuje do ogrodu i kusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu,bardzo szybko Ci to idzie ,nie mogę sie nadziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Elu jestem pod ogromnym wrażeniem tempa w jakim powstaje Twój obrazek , powodzenia w dalszej pracy

    OdpowiedzUsuń
  10. fakt - tempo niesamowite - ale to pewnie z motywacji 1 majowej - dzięki za włączenie "anonima"
    Wanda

    OdpowiedzUsuń
  11. och, ja ten obraz dwa razy popelnilam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails