niedziela, 6 marca 2011

-Przywołuję wiosnę...

.... kolorowymi robótkami staram sie zwabic troche ciepełka dla nas,ale nie udaje sie to w pełni.Zaczęłam (szydełkiem)od torebki z  kolorowych elementów,od razu łączonych .Przeznaczyłam na to molinę ,która zalegała mi w szufladzie,bo była bez numeracji,krótko mówia zbędna.Nie lubię nic wyrzucac,więc wpadłam na  pomysł wykorzystania molinki właśnie na torebkę wiosenno-letnią......
                                          .
......oto torebka w pełnej krasie....

...wewnątrz jest usztywnienie i udało mi sie wszyc ręcznie podszewkę...

Gdy skończyłam torbę,odłozyłam szydełko i zabrałam sie za hafcik krzyzykowy..
.....powstał mały obrazek z ptaszkiem
...skonczyłam ptaszka,a ręce chcą byc w ruchu!!!...
.....no to jeszcze powstał (któryś z kolei) bukiecik bratków ...tez obrazeczek...
....no i dalej wymyślanie uległo zanikowi i co napatoliło sie samo do głowy?....
....oczywiście ....IGIELNIK!!!!
......mimo mojego robótkowego starania się o cieplejszą aure,nic się nie zmieniło na lepsze....a pani Wiosna przyjdzie o swoim czasie....

Dziękuję za sympatyczne komentarze i przypominam o moim candy, zapraszam do zabawy...jeszcze dwa dni

















e,

12 komentarzy:

  1. Eluniu widzę że praujesz jak perszing codziennie coś nowego piękne te twoje rzeczy czekam na wyniki mam nadzieję że załapie sie na igielnik podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ela, kiedy śpisz, ciągle coś nowego i to w ogromnych ilosciach;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace a te bratki to całkiem wpadły mi w oko. Super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Belo trabalho! Adorei o pássaro!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda, torebka bardzo mi się podoba:) Reszta również:) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka bardzo mi sie podoba, ślicznie skomponowały się kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Bratki przesłodkie, ale ja zakochałam się w Twoich igielnikach. Biedronki są taaaakie cudne.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pracowicie przywołujesz wiosnę -śliczne prace!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności ;-)) Torebka istnie wiosenna, a hafcik ptaszka i bratka jest wprost uroczy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka odjazdowa. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak rzadko by ktoś dziergał kołnierzyki a tu jest i taki piękny wzorek tak bardzo bym chciała zrobić,ale z patrzenia nie potrafię,więc Elu poproszę o wzorek na danuta.walecka@wp.pl pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails