wtorek, 8 marca 2011

- Wynik candy

..losowanie odbyło sie rzetelnie zgodnie z zasadami.W losowaniu brały udział komentarze 31 chętnych  do zabawy....za te i pozostałe 3 bardzo dziękuję...zeby nie przedłużac ogłaszam ze wylosowana została .....monique...gratuluję..



...ten igienik ,z kwiatkami i perełkami powędruje do monique...poproszę o adresik na mojego maila...

Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą zabawę,za to ze podobają się Wam moje wytworki i piszecie to w komentarzach....a to uskrzydla !!!!


10 komentarzy:

  1. gratuluje i zazdroszcze wylosowanej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają się, podobają... szczęściarze gratuluję i troszkę zazdroszczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo nie zaglądałam na bloga i ominęła mnie taka cudna rozdawajka;;Gratuluję monique-szczęściara:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny igielnik (raz jeszcze) - gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miłą zabawę... gratuluję zwyciężczyni... ten igielnik to prawdziwe cudeńko:DDD Pozdrawiam serdecznie...
    PS zapraszam na moje Candy na MooNacie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedzinki...
    Jestem zachwycona Twoimi cudeńkami, aż nie mogę się napatrzyć... nie potrafię szydełkować... a do krzyżykowania nie mam cierpliwości... więc tym bardziej jestem pełna podziwu!!! a igielniki i bransoletki to moje "ulubione wytwory":D są przesłodkie!!! Jeszcze raz przesyłam wyrazy zachwytu:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
    I ja też po cichu zazdroszczę :)
    Piękny igielnik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails