poniedziałek, 21 marca 2011

-Yes..yes...yes.....

...haft  xxx papieza ukończony..tempo roboty było wyjątkowe,bo obawiałam sie ze nie ukończę do beatyfikacji..udało sie przed terminem .Podsumowując to haftowanie,pierwszy xxx postawiłam 9.03.11r popołudniu,a ostatni xxx 20.03.11r wieczorkiem....robiłam codziennie po kilka godzin,rezygnując z innych przyjemności.....a dziś,czujac wiosnę i radośc z ukończenia mojego ulubionego haftu...zaliczyłam pierwszą(po zimie) jazdę na rowerze po zakupy,co za wygoda..jaki relaks...coś w końcu dla zdrowia i kondycji.....

        *************************************************************************
                                                          
                                                               ...to ukończony haft..
.......tu juz po usztywnieniu...
.......tak wygląda na odwrotnej stronie,docinam karton wielkości haftu,zaginam rant kanwy i oblepiam taśma klejącą i gotowe do ramiarza..zaraz idę do niego...
.

.........a tu Papiez w ramce z internetu

Dziękuje Wam Wszystkim za doping w komentarzach,za miłe słowa,za odwiedziny..pozdrawiam cieplutko..

17 komentarzy:

  1. Gratulacje. Praca bardzo pracochłonna ale warto było dla wspaniałego efektu, który udało Ci się uzyskać . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję ;-)) Piękny, piękny, piękny ;-)) jestem pełne podziwu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam i talent i cierpliwość i wytrwałość..... Piękny!! Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Pięknie! Cierpliwość wytrwałość i talent...godne wielkiego podziwu!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerzepodziwiam! Wykonanie i tempo wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz ! Szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Eluniu! Znaczy się przeskoczyłaś samą siebie!Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu cudownie to zrobiłas włozyłaś w to wiele pracy efekt wspaniały pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomyliłam się w wyliczeniach o 1 dzień.
    Gratuluję. Wyszło ślicznie. Mam nadzieję, że zobaczymy obraz po oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Piękna robota. Biję pokłony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu gratuluję , wytrwałości, pracowitości, talentu , końcowy efekt rewelacyjny , cudny obraz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu , brawa!!!!!!!!!!!!!!
    Cudeńko piękne wyszło :)
    Jesteś chyba rekordzistką co do haftowania jednego wzoru dwunasty raz. Podziwiam bardzo.Pozdrawiam wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Elu!!!
    Wiedziałam, że szybko ukończysz to piękne dzieło :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosztowało cię to wysiłku- piękny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny! Podziwiam! Naprawde piekna praca, ale sie powtarzam, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi everybody and Mrs.Elżbieta,
    I'm from VietNam, I'm a design and artisan too. I like very products from handmade.

    I'm sorry, because I can't speak English fluently, but I can write and understand a little.

    Mrs.Elżbieta, I very like your products, hand-Embroidery painting. They're wonderful.

    Thanks you,

    OdpowiedzUsuń
  17. Obraz z JP II przepiękny i cudownie wyhaftowany.
    Wzór z naszym Papieżem najładniejszy z dotychczasowych,które widziałam.
    Marzę o wyhaftowaniu właśnie tego obrazu!!
    Mam ogromną prośbę,,proszę o namiary lub przesłanie wzoru haftu..
    Jadwiga J.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails