wtorek, 5 kwietnia 2011

180.-Jeszcze chwila...

....i remoncik kuchni będzie zakończony. Planuję,ze pod koniec tego tygodnia,wroci normalnośc tz.ze nie będe omijac slalomem wiaderek z farbami ,z cekolem i ,że nie bedzie stała drabina na środku kuchni  i,że .....wreszcie usiadę spokojnie przy swoich robótkach a w przerwach podłubie w ogródku.W minioną niedzielę pogoda była piękna,wiec wykorzystałam  to na solidny odpoczynek w moim przydomowym ogródku....odpoczywały plecki i nózki,ale RĄCZKI nie chciały byc w stanie spoczynku.Przyzwyczajone  do ciagłego dłubania,wzięły igłę,molinę, kanwe z juz napoczętym motywem i tworząc krzyżyki w promieniach słoneczka, śpiewu ptaszków.....zaspakajały plan pani czyli mój.

To w międzyczasie powstało,ale to tylko częśc czegos ,co wkrótce z tego utworzę i tez niebawem pokaże  jako ukonczoną robótkę....
                                                                            wzór tutaj

Myslami jestem z Wami,tęsknię za odwiedzinami Waszych blogów ale ...jeszcze troszke i tu wrócę...
                                          Tymczasem śle Wam cieplutkie pozdrowienia

7 komentarzy:

  1. Lubię maki (to maki prawda?). Przypominają mi jeden słoneczny dzień :)
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadrobisz odwiedziny, jak skończysz ten męczący remont. Ja zeszły rok miałam taki remontowy( kuchnia i dwa pokoje) i pod koniec roku miałam tego dosć . Ale hafty idą i piękne. Brawo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Robótka zapowiada się super!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, powstanie Twoje kolejne cudeńko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maki -milosc Brytyjczyków. Twoje maki sa cudne! pieknie Elu haftujesz! O remoncie mi nie wspominaj. Ja mialam dwa lata temu i jeszcze mi sie nim odbija, a juz trzeba myslec o nastepnym....bo co ja na to poradze, ze moje dziecko tez chce sie wykazac artystycznie i marze po scianach czym popadnie....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu ,maczki piękne :)
    Kończ remont i wracaj do robótek i do Nas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Just want to say that tnis is a very nice blog! Fantastic layout!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails