czwartek, 21 kwietnia 2011

- Koniec i początek...

Uffff...remoncik zakończony,i  początek przygotowań do Swiąt....bardziej duchowy niż fizyczny.Pitraszenia wielkiego nie będzie,bo jadę "w gości".Spędzę Swieta w gronie najbliższych i z góry wiem ,ze będa to Święta radosne.Zapomne bynajmniej o wszystkich trudach i wysiłkach...co ja piszę!przeciez ja kocham i lubie ciągle cos robić ,tworzyć,zmieniac....najgorsze jest to ,ze moje robótkowanie leży odłogiem.No trudno,coś,za coś..po Swiętach wrócę do mojego dłubankowania i będe miała czym sie chwalic tu na blogu......póki co mam ogromną przerwę,nad czym trochę ubolewam,ale za to otrzymałam kartki z życzeniami od blogowych kolezanek za które bardzo dziękuję... i juz sie chwalę

                                                                      ...od Oazy..
                                                                         
                                                                      .....od Eniutek




....dziękuje Wam Kochane koleżanki,za zyczenia,za piekne kartki i za pamięć...

                                       ...a to mój skromny akcent Wielkanocny w oknie w kuchni




                              Wszystkim przesyłam  zyczenia:

Pogody, słońca, radości,w niedzielę dużo gości,

W poniedziałek dużo wody- to dla zdrowia i urody.

Dużo jajek kolorowych,Świąt wesołych, oraz

zdrowych!


10 komentarzy:

  1. Miło słyszeć, że Święta zapowiadają się radośnie i w gronie najbliższych. Życzę Ci tego z całego serca. Spokoju i sił do kolejnych wyzwań robótkowych. Serdecznie pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu -chyba nie tylko Ty dłubanie odłożyłaś na bok. Ten świątewczno-wiosenny okres wymusza zwiększenie prac porządkowych i wzbudza jakieś dziwne poczucie winy, jeśli lenistwo lub przyjemności górę biorą. Wiadomo np.,że świat się nie zawali, jeśli okna umyłoby sie gdześ w maju, ale to już chyba przedświateczna tradycja :)
    Ja też moje robótki złożyłam w puełku w kątku, wrócę do nich po Świętach - może przed tv wieczorkiem w Święta, jeśli gości żadnych nie będzie to oddam się przyjemności dziergania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wesołych świąt ,smacznego jajka i mokrego dyngusa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego na zbliżające się święta. Zazdroszczę trochę wyjazdu, bo ja od wielu lat sama przygotowuję święta jedne i drugie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówi zając do baranka,
    jaka piękna ta pisanka,
    wtem z jajeczka wyszła kurka,
    nastroszyła swoje piórka,
    Teraz biega, głośno krzyczy,
    że WESOŁYCH ŚWIĄT CI ŻYCZY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu Wesołych Swiąt i dalej czkam na wspaniałe twoje prace pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne prezenty dostałaś. Masz miłe koleżanki. Pogodnych Świąt i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails