piątek, 29 kwietnia 2011

- Miłe to....

....jestem pod wielkim wrażeniem i pisze na "gorąco'',bo przed chwilą listonosz przyniósł mi paczuszkę....nadawcą jej zawartości jest Gocha,która jest mistrzynią na drutach i nie tylko....

                                                             ...to było w środku...

-chusta z falbanką zrobiona na drutach,
-motek włóczki na szydełko oraz spory kawał kanwy.....
..dziękuję Ci Gosiu za tą niespodziankę










                                                                                                                   

...a ja wcześniej  wysłałam Gosi ksiązkę o hafcie xxx,bo chce spróbowac....więcej o tym tutaj














(fotka zapozyczona od Gosi)

2 komentarze:

  1. Jeśli tylko jesteś zadowolona, bo ja bardzo, to znaczy, że zrobiłyśmy sobie super wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails