poniedziałek, 13 czerwca 2011

- Chwalę sie....

...i z wielką przyjemnościa to czynie,otóz.....swego czasu przemiła Iwonna poprosiła w tym poście o małą przysługe,z chęcią pomogłam i nie spodziewałam sie ze nastąpi takie odwzajemnienie....to co poniżej prezentuję ,Iwonka przysłała dla mnie...nie dosyc ze zrobiła mi miłą niespodziankę ,to az  tyle cukiereczków,hafcik serduszkowy to debiut naszej blogowiczki,bardzo to dla mnie wartościowe a cieszę sie ze wszystkiego...dziękuje  Ci Iwonko bardzo,bardzo...
.
...hafcik w serduszku w zbliżeniu...to jest etui na lustereczko..juz mam to w torebce



4 komentarze:

  1. To bardzo miła niespodzianka. I nic dziwnego, bo dobro rodzi dobro :) chociaż wcale nie musiała się odwdzięczać.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na Candy przydasiowe :)

    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super niespodzianka,"przydasie" są zawsze potrzebne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz farta tyle prezentów pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu - buziaczki!
    Na dobry początek dnia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails