poniedziałek, 2 maja 2011

-Kamizelki...

...a było juz tak cieplutko na dworzu,kazdy z nas się cieszył,ze mniej ciuchów na sobie,niestety pogoda  zmienną jest i znówu coś więcej trzeba na siebie załozyc.No to zrobiłam sobie szydełkiem kamizelke...prosty wzorek słupkowy i troszke ażurku w tali....
...a jeszcze zeby byc bogatszą w kamizelki( bardzo lubie je zakładać) ....tu bolerko przemienione w kamizelkę...obie robótki powstały w ostatnich dniach
...i w krótkim czasie "dorobiłam" sie dwóch kamizelek

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te kamizelki!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I grzbiecik ogrzany :) Chociaż mogłoby to słonko się nie chować i nie zmuszać do zakładania takich wdzianek :)
    Malinowa jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kamizelki popełniłaś. Ja też jestem miłośniczką kamizelek,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu piekne te twoje kamizelki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna praca. Wspaniale się prezentuje . Jestem pełna podziwu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kamizelki :) ja też je bardzo lubię, przydają sie szczególnie gdy jest chłodno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice. You're a beauty lady.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails