wtorek, 17 maja 2011

- Na zyczenie...

....nie dało sie oprzec zyczeniom Darias i Hanny,aby pokazac jak mi "idzie "haft -obraz PRZEPRAWA PRZEZ RZEKĘ...no to sie chwalę i spełniam życzenie...to jest stan z przed chwili (rozpoczęłam 5.V.2011r)

Tyle udziubałam przez 13 dni..a gdzie tu jeszcze,jestem tez niecierliwa...chciałabym  aby już wisiał na ścianie,bo robie go właśnie dla siebie...teraz pokażę jak bedzie połowa obrazu zakryta xxx ...zgoda?!
Jeśli komus przyjdzie ochota na taki obraz,zapraszam ,tutaj jest wzór......

18 komentarzy:

  1. Przepieknie! Jak dlugo "dziergalas"? Naprawde cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się zapowiada! Jeśli zaczęłaś 5 maja, to masz niezłe tempo :)Ja tak szybko chyba nie umiem :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tempo błyskawiczne, a obraz obłędny :)
    Dziękuję, że dałaś się namówić i pokazałaś, bo ciekawość chyba by mnie zjadła. Już "idziesz" drugą ćwiartkę, także pewnie za tydzień pokażesz połówkę:)))
    Zachwycający wzór i nie dziwię Ci się, że już byś chciała go na ścianie, każdy by chciał :)
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku - nie wiem, jak to czarujesz tak pięknie. Ja właśnie dziubię kolejne kwiatki z głowy - proste i prymitywne w porównaniu do Twojego dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie !!
    Az zazdroszcze umiejetnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim podziwiam Twoje nadzwyczajne tempo pracy. Piękny wzór wybrałaś i będzie gotowy już obraz bardzo cieszył oko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam duże prace, obraz będzie piękny i jak widać powstanie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tempo niesamowite!Chciałabym aby na moim hafcie krzyżyków w tak szybkim tempie przybywało:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu idziesz jak burza .
    Trzymam kciuki i kibicuję bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ręce lecą :) Jesteś niesamowita. Jeśli o mnie chodzi, to haftowanie takich obrazów jest mistrzostwem świata. Jak zwykle pokłony do samej ziemi. Pozdrawiam serdecznie i niecierpliwie czekam na finał.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja podziwiam tempo pracy... Ja rok już się męczę z robótką, ale to inna historia. Obraz będzie napewo super:)Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. muy bueno lo que hacés, saludos!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadlam tutaj przypadkowo ale bardzo mi sie podoba.Zaskakujace ale ja tez jestem w trakcie wyszywania dosc duzego projektu. Moze zrobimy wyscigi ? ha,ha,ha zapraszam do mnie http://annamay-annamay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Elusieńko!Ile czasu potrzeba,żeby tak mistrzowskierzeczy haftować? Ja do takiego etapu chyba nie dojdę :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i szybko... Człowiek musi mieć cierpliwość do dzióbania, a jednocześnie chciałby mieć już gotowe na ścianie... Pozdrawiam serdecznie i dużej ilości wolnego czasu na xxx życzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails