poniedziałek, 9 maja 2011

- Przeprawa przez rzeką

....taki tytuł ma obraz xxx,za który  zabrałam się 5dni temu.
Cóz mi pozostało przy tak pięknej pogodzie!!!..siedze sobie w ogródku i krzyzykuję ową przeprawę.Wzór składa sie z 8 stron,nie bardzo wiedziałam skąd rozpocząc,bo zwykle zaczynam od środka kanwy,no i wybrałam ze początkiem będzie stroną 7-ma....
.                                
                                           ...tak prezentuje sie obraz w gazetce
..
..tu  widoczne 8 stron wzoru i wielkośc xxx 330x220
.a więc wzór strony 7-mej  krzyżykuje sie i jak dobrze pójdzie,jutro rozpocznę xxx-wać stronę 8-mą lub 3-ą

Pragnę nadmienic,ze obraz ten powstaje dzięki kochanej Gochy,która sprezentowała mi kanwę o rozmiarze odpowiednim do tego obrazu.Pełna mobilizacja do pracy.Dziękuje Ci Gosiu  raz jeszcze.
Dziękuję równiez Wam Wszystkim za odwiedzinki i za sympatyczne komentarze ...pozdrawiam i zyczę samych słonecznych dni

2 komentarze:

  1. Będzie wspaniały obraz, chociaż przed Tobą dużo krzyżykowania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eli loved

    I'm a fans of you,
    I love your art hands embroider painting
    they are very beautiful and unique style
    With me, you're an artist and is a superstar.
    Your paintings, lively colors,
    Very nice

    I want see your new art everyday.

    Have nice day to you,

    NgocDieu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails