niedziela, 15 maja 2011

- Haft xxx i róże...

Szkoda,ze nie mam nic do pokazania, bo nie robie nic małego i drobnego,bo ....skupiona jestem na codziennym "stawianiu" krzyzyków na hafcie PRZEPRAWA PRZEZ RZEKĘ.Bedzie to spory obraz bo 40 cm x 60 cm.Podobny rozmiarem do SANNY,który jest najwiekszym obrazem,jaki do tej pory haftowałam krzyżykowo i mam go w swojej kolekcji.SANNĘ haftowałam przez 3 m-ce i czuje ,ze PRZEPRAWIE też tyle czasu poświęcę.No moze jeszcze SŁONECZNIKI należą do większych ,tu pisałam o nich.
Jak wspomniałam we wcześniejszym poście wzór PRZEPRAWY składa sie z 8-miu kart wzoru..na dzien dzisiejszy od 5 maja, mam zakrzyżykowane 2 karty wzoru(wiadomo na kanwie)

..tak prezentuje się obraz w gazetce Hafty Polskie nr 1 - 2010r,oj wpadł mi w oko,jak tylko zdobyłam gazetke...konie.. to jest COŚ!!!


...wzór w 8-miu kartach...mam juz zakrzyzykowane z karty 3 i 7..

...obraz SANNA..tez z tych większych rozmiarów i tez konie!! 

.....no i znalazłam coś czego  nie pokazywałam wcześniej...bukiet róz z bibuły na podłożu sztucznych listków(kupionych w sklepie)
...tym rózanym akcentem pozdrawiam Was i dziekuje za miłe komentarze...
....zmykam do koni nad rzekę...
Zycze miłej niedzieli


7 komentarzy:

  1. To się jeszcze nakrzyżykujesz, ale będziesz miala piękny obraz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie dopiero coś pięknego!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu kochana, pokaż choć odrobinkę pracy :) bo tak kusisz, a te konie pewnie piękne Ci wyszły :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Darias...pewnie ze sie pochwalę przed całkowitym skończeniem,ale niech będą choc wykrzyzykowane ze dwa konie ,bo narazie patrzę sie na ich dwa łby,trochę nieba i troche brzegu...moze pod koniec tego tygodnia...obiecuje,ze pokażę !
    Dziękuje równiez Giga i Ance za energetyczne komentarze... dają one napęd na igłę.Pozdrawiam Was ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny blog.
    Zapraszam do siebie :))

    http://queenofmystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Elunia, pokaż to dzieło , mogą być nawet same kopyta ! My i tak będziemy zadowolone no i nam ulży ..... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Eli,
    You have worked very well, very hard, your great work. I like it and you are my superstar in the work of art, not only has the passion and beauty in your heart. Best wish nice weekend to you,
    My Eli,

    NDieu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails