wtorek, 28 czerwca 2011

-Też potrzebne...

Na wstępie bardzo dziękuję Wam za tak liczne miłe komentarze dotyczące mojego obrazu w poprzednim poście.Nawet nie wiecie,jak to mobilizuje do pracy robótkowej...jesli chodzi o moje tempo,to faktycznie,ostatnio mam jakis turbo dopalacz,robota pali mi sie w rękach,pomysłów wiele..chyba życia mi nie starczy na ich zrealizowanie..........

Jeszcze wczoraj powstało coś,co prosiło sie o dokończenie .....leżał sobie w szufladzie wyhaftowany motyw maków xxxx,(pisałam o nim tutaj )...

czekał  na  zastosowanie i juz..... został "wmontowany" w woreczek na klamerki.Jako zawieszka skrocony drewniany wieszak(super sie piłuje) ,trochę przeszyć na maszynie,ozdobna taśma wokół i powstało takie coś....



Nie wypada napisac,o woreczku "staruszku",który służył mi przez 16 lat. Zimą przebywał w domku, ale w sezonie gdy pranie suszę w ogrodzie wynoszony był na powietrze,gdzie zaliczył wszystkie aury pogodowe.
.                  ..to woreczek "staruszek"....ale schowam go do lamusa

Zyczę pięknej pogody,natchnienia do robótek,pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i lece na mój warsztacik(dziś w ogrodzie),bo juz tworzę cos nowego,ale na szydełku,bo moze sie na mnie pogniewac ze było w odstawce.

19 komentarzy:

  1. Piękny woreczek. Ciężko by mi się było przemóc,żeby takie cudowności na klamerki... A starszy worek też uroczy, na pewno nie wygląda na swój wiek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w domu się żartowało, że pracuś to nawet nie będzie miał czasu umrzeć!
    A co do ślicznych maków - czy pszczółki już się mylą, czy jeszcze nie zaobserwowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba woreczki śliczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy piękny - bez 2 zdań.Ale nostalgia po 16 latach do starego...

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham maki! zazdroszczę Ci tego "cosia", bo jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Eluniu cudowności tak pieknie to wszystko wykonujesz że nie moge nacieszyć oczu pozdrawiam cieplutko molcia-kordonek

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na taki woreczek :-) pięknie wkomponowałaś te maki w całość ... bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podobają się motywy z makami;woreczek świetny:)jestem pełna podziwu dla twojej "przeprawy przez rzekę";)
    Obraz ogromniasty!!!Krzyżyków ogromna ilość.......;a tempo rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny!!!!!! Staruszek też niczego sobie, ale te maki są cudne, aż szkoda by tak wisiały narażone na kaprysy pogody.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog! Zapraszam do mnie http://samtopotrafisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Maki cudne!! Zresztą podziwiam haft xxx bo sama nie potrafię, piękne:) Pozdrawiam Cię Elu serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maki piękne. ^^
    Warto czasem odświeżyć coś starego. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten woreczek, ja uwielbiam, jak haft jest stosowany do zdobienia przedmiotów użytkowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny az szkoda używać - niech lepiej bedzie tylko ozdobą by się nie zniszczył tym bardziej doceniam bo igły trzymać nie potrafię ..ach co za cacko ..Pozdrawiam TUE_

    OdpowiedzUsuń
  15. witam
    poproszę adresik do zabawy [uwolnij pocztówkę]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiłam zupełnie przypadkowo i muszę przyznać, że jestem absolutnie urzeczona Pani blogiem! Zazdroszczę pomysłów, determinacji oraz wzroku:)) Trzymam kciuki za dalsze projekty.
    Pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog . ; p
    Zaprasszam do siebie.
    Pozdrawiam Charmi ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie dziękuję za przepiękną karteczkę...jest urocza....
    zdradź mi jak się robi taki trik ze latają gwiazdki kolo kursora na Twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonały pomysł , świetna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails