poniedziałek, 27 czerwca 2011

-Uuuuu...kończyłam

...haftowanie xxxx obrazu p.t.PRZEPRAWA PRZEZ RZEKĘ !!!!
Postawienie ostatniego krzyżyka na kanwie to dopiero przyjemnośc,choc nie większa od ich dziubania.
Nadziubałam ich 72.600 szt w okresie wielkiego napalenia na finał tz od 5maja br do 26 czerwca..do wczoraj.Zaplanowałam sobie ,ze muszę wyhaftowac ten obraz w ciągu dwóch miesięcy i.... udało się.
Obraz jest w rozmiarze 40 cm na 60 cm...jutro polecę do ramiarza,aby jak najprędzej był oprawiony.
No i moja kolekcja powiększy sie o następny obraz xxx na ścianie.....

...tu udokumentowany ostatni krzyżyk...
..tu małe pranko kanwy,bo xxx powstawały w rozmaitych warunkach...

....tak planuję go oprawic,moze ramka będzie troche szersza......
-Finał-

A teraz pragne podziękowac Wam Kochane blogowiczki za dopingujące i mobilizujce komentarze,które wcześniej pisałyście...oj znaczyły wiele dobrego w powstawaniu tego haftu.

23 komentarze:

  1. Prawdziwa ta przeprawa! Przez tyle xxx... Ale Tobie się udała wyśmienicie! Podziwiam z całego serca Twoją anielską cierpliwość do xxx. I bardzo podoba mi się wynalazek suwaczkowy z poprzedniego posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Też podziwiam Twoją cierpliwośc!! Efekt jest wspaniały. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!!Podziwiam!!! Cudności !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie samowita ilość xxxx podziwaiam za upur w wyszywaniu /./.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Eluniu!!!
    A... co następne?(tak bardzo cichutko pytam, szeptem, na uszko...).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz i strasznie pracochłonny

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ,jestem pełna podziwu ! Niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest dzieło sztuki!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite - czy ty w ogóle spałaś w ostatnim czasie?
    Super wygląda - a po oprawieniu to w ogóle będzie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW jaki piękny :) zazdroszczę cierpliwości.
    Cudowny wyszedł...i te konie...Fajnie wygląda na sznurku, jak nad sznurkiem widać kawałek prawdziwego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny obraz. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Podziwiam Cię za Twój zapał. Taki obraz to marzenie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały obraz:) Gratuluję cierpliwości:) Warto było:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona Twoją szybkością i wyglądem obrazu. Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obraz tych rozmiarów i w tak krótkim czasie... Podziwiam! A gdzie bedzie wisial? Juz masz przygotowane honorowe miejsce? Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Elu WIELKIE BRAWA i GRATULACJE.
    Jesteś wytrwałą kobitką i bardzo dobrze ,bo ja to zawsze planuję i na planach się kończy.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale się "nakrzyżykowałaś", ale efekt wspaniały. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu! Gratuluje, piekny obraz, az trudno uwierzyc , ze w niespelna dwa miesiace to zrobilas, ja nie wiem , czy uporalabym sie z tym w dwa lata;)). POzdrawiam serdecznie i bardzo prosze o kontakt, chcialabym cos Ci wyslac, jako pierwszej osobie komentujacej na moim blogu, pozdrawiam serdecznie Kamilla

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Gratulacje!!! Cierpliwość w 100% wynagrodzona, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny obraz! W gazecie jakoś niespecjalnie zwróciłam uwagę na ten wzór, ale jak zobaczyłam go u Ciebie wyhaftowany - najbardziej podoba mi się fotka na sznurze :))) - to szczęka mi opadła. Cudo! Warto było się pomęczyć z tyloma krzyżykami... ale co ja gadam, przecież to sama przyjemność :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne!!! Wielkie brawa, wiem jak bardzo xxx są pracochłonne, więc tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails