sobota, 18 czerwca 2011

- Ze suwaczków...

...a walały sie w szufladzie...5szt suwaczków..nietypowa długośc ni to wszyc do spódnicy ni do spodni...znając siebie napewno kiedys wyprułam z jakiegos ciuszka , przeciez szkoda wyrzucić,bo napewno przydadzą się (tylko kiedy?!!)Zeszyłam  te 5szt do kupy i wpadłam na pomysł zrobienia z tego a'la etui na reklamówki foliowe,które lubie miec w torebce,tez w razie niespodziewanych zakupów.Od razu zaistniał porządek w torebce...

......chwila przy maszynie do szycia i powstał taki wytwór...

Miło jest ze zaglądacie tutaj ...dziękuje za kazdy zostawiony ślad odwiedzin...
zycze słonecznego i udanego weekendu ...a ja lecę do haftu xxxx

14 komentarzy:

  1. Znakomity pomysł!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa saszetka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za oryginalny pomysł :))) chylę czoła :)
    Piękna i fantastyczna :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i jaki praktyczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe wykorzystanie :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity pomysł, Eluniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł ma piątkę, jestem daleko od domu, ale już myślę jakie mam suwaczki;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się tak nie bawie -znowu pomysłowo ,pożytecznie i super . Elu jesteś naprawdę POMYSŁOWY DOBROMIR :) BRAWO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale z Ciebie pomysłowa kobietka,jestem pod wrażeniem !!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na zagospodarowanie zameczków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne, ja tak nie umiem :( zapraszam http://elemeledudki15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombowy pomysł na etui na torebki-reklamówki, u mnie też zawsze jakaś plącze się w torbie "na wszelki wypadek" i zawadza. Podoba mi się możliwość otwierania etui w dowolnym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails