poniedziałek, 1 sierpnia 2011

-Coś miłego...

...chwalę sie pięknymi kartami z życzeniami urodzinowymi,które przyniósł listonosz od koleżanek-blogowiczek,które jak ja uczestniczą w zabawie wysyłania sobie nawzajem zyczeń właśnie naszą Polską Pocztą.Organizatorką tej zabawy jest Monika..wielkie ukłony dla Moniki...dzięki Tobie nasze świeto jest bardziej uroczyste.
Takie oto karty dotarły do mnie z okazji ukończenia "iluś" tam wiosenek.....
                       
                                 
                              ....od Kachny.....................................od Romantyczki
od Kariny..............................................................od Vivi22
od Justyny.......................................................................od Karolci
.............od "niewielkiej" z Norwegii........


..........od "kala101".................



 .........wielką przyjemnośc i radośc sprawiłyście mi kochane koleżanki-blogowiczki...
..........dziękuję za pamięć,za karty i za zyczenia

           

                                    

7 komentarzy:

  1. Eluniu ależ piekne kartki dostałaś cudeńka aco do obrazu nie mam słow powala koniec kropka pozdrawiam cieplutko molcia-kordonek

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi wstyd... kartki ode mnie tam nie ma ... życzę więc tutaj zdrowia, szczęścia i słodyczy i wszystkiego czego Twa dusza zapragnie ;-)) Piękne kartki otrzymałaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też Elu wstyd. W zeszłym roku pamiętałam a w tym zapomniałam. Ale na święta się zrehabilituję.
    Pozdrawiam i spóźnione ale szczere życzenia Elu dla Ciebie. Moc buziaków przesyłam z zalanych deszczem Katowic :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, choć spóźnione to z serca płynące życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje,dziękuję Wam Kochane koleżanki...nie przejmujcie sie,tez miło mi tu przeczytac życzenia. Pozdrawaim....

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł się udał super kartki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kartki, sama staram się robić ręcznie kartki dla najbliższych
    pozdtawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails