wtorek, 30 sierpnia 2011

-Zostały wspomnienia

Witam serdecznie,bo długo mnie tu nie było.Odpuściłam sobie blogowanie,bo jak wakacje,to ja tez mogłam je mieć,tym bardziej jak ma się wnuki.Najmłodsza moja wnusia przyjechała z Wybrzeża do babci Eli i to w głąb kraju......
Nie liczy się sie miejscowość,ale pobyt u babci,która dla wnuków poświęci wszystko.A jak sie czułam!?
                                                                         Wspaniale!!!

Ile mi lat ubyło,przy ośmioletniej wnusi.Tylko pogoda nie dopisywała,bywało z nią różnie,ale były wypady nad jezioro,był też basen w ogrodzie i pluskanie.......


 ....wypady rowerowe za miasto i to chyba największa frajda...
Było tez wspólne robótkowanie,to co Julcia tworzyła pakowała do torby aby zabrac do swojego domu.
Mnie udało sie w tym okresie rozpocząc obraz krzyżykowy pt.BRZOZA,będzie to obraz robiony po raz drugi.Pierwszy zrobiłam dla bliskiej osoby,a teraz będzie mój.
Doszłam do wniosku,że.....mimo innych przyjemności wakacyjnych,bez stawiania krzyżyków i dłubania szydełkiem nie potrafię życ.Bardzo mi tego brakowało i....tak chyba zostanie do końca.....

Z obrazem BRZOZY jestem w połowie "roboty"jak bedzie całośc to sie pochwalę...

Dziękuję za odwiedziny za miłe zostawione komentarze....



8 komentarzy:

  1. Super fotki Elu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcia na traktorze :) No nieźle, nic dziwnego że wnuczka zachwycona, wakacje z tak energiczną babcią musiały być udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli w wakacje miałaś milutką wnuczkę i z nią czas spędzałaś.Było pewno wspaniale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę - uśmiech ci z twarzy nie schodził-jak widać na zdjęciach:)SUPER odwiedziny dla każdej babci i dziadka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje z wnuczką widać udane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać po uśmiechu, ze wakacje były udane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszy mnie to iż wakacje były dla Ciebie wspaniałe. Oby cały rok taki był ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło spędziłaś wakacje i tak powinno być!! Ja bez "robótkowania" też się źle czuję.... Pozdrawiam Cię gorąco Elu!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails