czwartek, 15 września 2011

Candy koralikowe....


....na początek do tytułu tego posta....ku wielkiej mej radości i przyjemności zapraszam na CANDY koralikowe,cukiereczkiem będzie jedno z pudełeczek poniżej,a które.?.... to zależec będzie które najbardziej przypadnie do gustu uczestniczkom zabawy i określą numer pudełeczka w komentarzu.To które zbierze najwięcej głosów ,powędruje do wylosowanej...
(fotki pudełeczek na końcu posta)



Zasady zabawy jak zwykle:
-wpisz komentarz pod tym postem                              
-umieśc fotke na swoim blogu
-zapisy do 30 września
Jeśli ktoś ma ochotę to
serdecznie zapraszam do zabawy......

banerki(po prawej) do wklejenia na Twoim blogu..
drugi jest z uzupełnieniem...który wybierzesz będzie aktualny do tego candy...

Od zawsze chodziło za mną tworzenie czegoś z koralików,nie miałam pojęcia jak to można "upleśc" np kolię,kolczyki czy paseczek.....tak długo szukałam prostego,zrozumiałego tutoriala i ....znalazłam tutaj...i podjełam próbę.Oj nie napiszę jak ona przebiegała.....przecież ja nie koralikowa tylko szydełkowa i krzyzykowa.Nie dałam za wygraną,ciągle wywlekałam i od nowa .Teraz juz wiem ,trzeba trzymac tworzone dzieło w jednej ręce,a drugą nawlekac koraliki,bo inaczej wychodzi plątanina.Jeszce nie mogę się wymądrzać,bo poczekam na opinie,nawet krytyczne{takie udoskonalają}a jeszcze długa droga przedemną do całkowitego opanowania tej robótki.Robi sie fajnie,dosyc szybko i to co zrobiłam wczoraj wieczorem i dzis rano osmielam sie tu pokazac.......

rozpoczęłam to rękodzieło od 5-ciu koralików



....teraz nalezało to złączyć

no i zamierzony cel...nałożyc na pudełeczko(jestem chomikiem pudełeczkowym} po kremie
i tworzyc dalej albo igielnik albo po prostu pudełeczko ozdobne...
...tak wygląda nałozone na pudełko....

...tak sie rozpędziłam ,że zrobiłam cztery paski-otoczki.....

opaska koralikowa NR 1.                                       ...pudełeczko po ukończeniu


NR 2.

NR 3.


NR 4.


Wieczko-przykrycie na wszystkich fotkach jest to samo,bo tylko jedno mam gotowe,zaraz idę robic do pozostalych trzech....

15 komentarzy:

  1. to ja pierwsza :) nr 2 jak dla mnie najpiękniejsze:) Wszystkie wyglądają jak korony, taki igielnik do którego można coś włożyć - genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu jesteś nie tylko krzyżykowa ,szyciowa i szydełkowa ale też koralikowa ,bo wyszło Ci super.
    Zapisuję się na pudełeczko NR 4
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne i pomysłowe te pudełeczka.
    A ja poproszę nr 3.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podoba się układ koralików na pudełeczku nr 1.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, pomysłowe! Szalenie podoba mi się to z nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj zostałam wylosowana w innym candy koralikowym, u Ciebie też bym nie pogardziła;-)
    Szukam adresu tego kursu wg którego się uczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu....juz wstawiłam link tego kursiku (w tym poście)jak widac ja rozpoczęłam od prostego i łatwiejszego ,a na spiralne"rzucę" sie w pózniejszym czasie...brawo za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Link i zdjęcie wstawione czekam z niecierpliwością na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł :).
    Chętnie ustawiam się w kolejce po pudełeczko :).
    I wybieram pozycję nr 1 :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne, ale mnie się najbardziej podoba nr 3 z bratkami. Może mi się poszczęści...

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja z przyjemnością się zapisuję:)
    Wybieram pudełeczko nr 3:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mało brakowało a bym przegapiła takie fajne candy, chociaż szczęścia w losowaniach raczej nie mam. Dla mnie najpiękniejsze jest pudełko z bratkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear lady !How creative and nice work.I'l try to do one like this too.Loves and best wishes.See you.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails