wtorek, 20 września 2011

Finały...

....musiałam zabrac sie za dokonczenie krzyzyków  na obrazie BRZOZA i na dwóch mniejszych obrazeczkach.....na brzozie brakowało około 200 xxx,ale odłozyłam na bok,aby podjąc próbę z koralikami.Narazie zapoznałam sie z prostą techniką przewlekania nitki igłą przez koraliki....tutaj sie wzorowałam....udłubałam to co pokazałam w poprzednich dwóch postach...w jednym z nich zapraszam na candy (tutaj)z moją pierwszą próbą koralikową.Zapał był wielki,bo to coś innego i nowego powstawało.Wyrobiłam koraliki,które miałam i ....dokonczyłam obrazki xxxxx......

                                                                          BRZOZA

 W KONEWCE
BRATKI

5 komentarzy:

  1. Najpiękniejsza brzoza jaką widziałam. Gratuluję kolejnego dzieła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu cudne te twoje obrazy normalnie mnie powaliły

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzoza wyszła znakomicie. Małe obrazeczki śliczne.
    A co teraz Elu masz w planie ???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ....i zapraszam ponownie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails